کهکشان دانلود-بازی-برنامه-کلیپ مبایل-عکس

ما آماده تبادل لینک با شما هستیم .داشتن حداقل ۸۰ بازدید روزانه الزامی است. لینک ما (بازی-برنامه-کلیپ مبایل-عکس)

کهکشان دانلود-بازی-برنامه-کلیپ مبایل-عکس

ما آماده تبادل لینک با شما هستیم .داشتن حداقل ۸۰ بازدید روزانه الزامی است. لینک ما (بازی-برنامه-کلیپ مبایل-عکس)

دانلود آهنگ ندیم به نام نگو با بالا ترین کیفیت

دانلود آهنگ ندیم به نام نگو با بالا ترین کیفیت

دانلود آهنگ ندیم به نام نگو

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای ندیم به نام نگو با بالا ترین کیفیت
ترانه : مهرزاد امیرخانی ، آهنگ و تنظیم : مرتضی پاشایی

متن آهنگ ندیم به نام نگو  :

نگو
نگو دوست ندارم
نمیتونم بدون تو آخه دووم بیارم

بیا
بیا شکسته قلب من
بیا بذار تموم شه انتظارم

تورو به هرچی میپرستی
قسم میدم یه بار دیگه بیا بمون کنارم
آخه خودت میدونی توی دنیا غیر تو کسی رو من ندارم

بگو
که رفتنت یه خوابه
یه قلب بی گناهه که داره میره زیر پای تو

نرو
نبودنت عذابه
بگو همش یه خوابه
تورو خدا بمون پیشم نرو

نرو
نرو به پات میفتم
هنوز یه عالم حرفا مونده که بهت نگفتم

بمون
میدونی بی تو میمیرم
تموم میشم اگه بهت نگفتم

بگو
بگو که اشتباهه
بگو به غیر من به هیچ کسی نگاه نکردی

نرو
تمومه کار من اگه یه روز بری و دیگه بر نگردی

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ ندیم به نام نگو با بالا ترین کیفیت

♫♫♫♫♫♫

بگو
که رفتنت یه خوابه
یه قلب بی گناهه که داره میره زیر پای تو

نرو
نبودنت عذابه
بگو همش یه خوابه
تورو خدا بمون پیشم نرو

نگو
نگو دوست ندارم
نمیتونم بدون تو آخه دووم بیارم

بیا
بیا شکسته قلب من
بیا بذار تموم شه انتظارم…

MP3 – 128
منبع: پاپ موزیک http://pop-music.ir
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد