کهکشان دانلود-بازی-برنامه-کلیپ مبایل-عکس

ما آماده تبادل لینک با شما هستیم .داشتن حداقل ۸۰ بازدید روزانه الزامی است. لینک ما (بازی-برنامه-کلیپ مبایل-عکس)

کهکشان دانلود-بازی-برنامه-کلیپ مبایل-عکس

ما آماده تبادل لینک با شما هستیم .داشتن حداقل ۸۰ بازدید روزانه الزامی است. لینک ما (بازی-برنامه-کلیپ مبایل-عکس)

کلید های فعال سازی کاسپر اسکای Kaspersky KIS/KAV Keys-18th Octob

کلید های فعال سازی کاسپر اسکای Kaspersky KIS/KAV Keys-18th October

 

دانلود جدید ترین کلید های فعال سازی ۱۰۰% تست شده و سالم آپدیت ۱۸ اکتبر سال ۲۰۰۹ برای فعال سازی کاسپر اسکی ورژن v7,v8,v9,v2009,v2010 برای شما آماده شده است. این کلید ها فعال سازی کاملا” تست شده و کار می کنند پس هرچه زودتر از این کلید ها قبل از قرار گرفتن در لیست سیاه استفاده نمایید .

 


فرمت:keys

حجم: ۱,۱۸ MB

منبع  

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

نرم افزار تهیه برنامه های قابل حمل VMWare ThinApp 4.0.4

نرم افزار تهیه برنامه های قابل حمل VMWare ThinApp 4.0.4

خیلی افراد  بر روی کامپیوتر خود  تعداد زیادی نرم افزار نصب شده دارند و از آنها استفاده می کنند ، البته این برنامه ها فقط بر روی یک سیستم نصب شده وقابل حمل نیست ، ولی ما در شرایط مختلف و در مکان های گوناگون نیازمند برنامه های مختلف هستیم. یک از ساده ترین راه ها برای حل این مسئله استفاده از نرم افزار های قابل حمل (Portable) است ، ولی ما همیشه نمی توانیم نسخه قابل حمل برنامه های مورد نیاز خود را پیدا کنیم و یا دانلود تک تک آنها قابل انجام نیست . اما راه حل دیگری هم هست ، یک دسته از نرم افزارها برای این طراحی شده اند که از برنامه های معمولی ما نسخه قابل حمل تهیه کنند . یکی از این برنامه ها ، نرم افزار VMWare ThinApp  است . به کمک این برنامه شما میتوانید از برنامه های معمولی خود به راحتی نسخه قابل حمل تهیه کنید و آن را بر روی هر کامپیوتری اجرا کنید بدون آنکه نیاز به نصب برنامه داشته باشید و یا نگران اجرا نشدن برنامه باشید . VMWare ThinApp تمام بخش های مورد نیاز برنامه را جمع آوری میکند و در داخل نسخه قابل حمل قرار میدهد ، بنا براین شما هیچ گاه در اجرای برنامه  با مشکل مواجه نخواهید شد . بعضی بر این باورند که برای اجرای بدون مشکل برنامه حتما باید آنها بر روی سیستم نصب شود ولی در تست ها انجام شده تایید شده که بدون نصب هم این برنامه ها به همان خوبی و با سرعت عالی کار میکنند ، با این تفاوت که این برنامه ها هیچ تاثیر ناخواسته ای بر روی سیستم شما نخواهند داشت . در سنجش ها انجام شده در شبکه با استفاده از حافظه های فلش ، نتایج بدست آمده بسیار عالی و رضایت بخش بوده است . دراین نسخه جدید برنامه کارایی و دقت بسیار بالا رفته و تقریبا تمام نیاز های شما را در این ضمینه میتواند برآورده کند .
قابلیت های نرم افزار VMWare ThinApp 4.0.4.3574 :
- توانایی تهیه نسخه قابل حمل (portable) از برنامه های معمولی
- جمع آوری تمام منابع مورد نیاز برنامه
- استفاده راحت و کامل روی هر کامپیوتری از برنامه های قابل حمل ساخته شده
- قابل اجرا بر روی شبکه ، حافظه فلش ، برنامه های شبیه ساز و ...
- استفاده بدون تغییر در رجیستری
- تغییر راحت سیستم عامل و برنامه ها
- استفاده بسیار راحت از برنامه
- حجم پایین برنامه

 
حجم: 7.8 مگابایت 

منبع 

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

کتاب جاوای گلچین اشعار 800 شاعر معاصر ایران

کتاب جاوای گلچین اشعار 800 شاعر معاصر ایران

امروز سایت میهن دانلود کتابی فوق العاده خواندنی را برای شما عزیزان آماده کرده اسنت که قطعا از خواندن آن پشیمان نخواهید شد.این کتاب شامل اشعار گلچین شده از 800 شاعر معاصر تاریخ ایران زمین می باشد که واقعا اشعار گردآوری شده در این کتاب خواندنی و زیبا هستند.
حسن این کتاب انتشار آن با فرمت جاوا می باشد که می توانید تقریبا بر روی همه ی گوشی هایی که جاوا را پشتیبانی می کنند آن را نصب و اجرا کنید.هم اکنون می توانید این کتاب زیبا از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

 
حجم: 644 کیلوبایت
منبعدانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

بازی جدید ForceRecon با فرمت جاوا

بازی جدید ForceRecon با فرمت جاوا

 

بازی جدید و زیبای ForceRecon این بازی از سری بازی های جنگی می باشد که با فرمت جاوا و در اندازه تصویر ۲۴۰×۳۲۰ منتشر شده است و توسط سایت فقط دانلود در اختیار شما قرار گرفته است.

 


فرمت:jar

حجم: ۵۵۴ KB
منبع:www.onlydownload.ir 

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

مدیریت و افزایش سرعت رم با نرم افزار RAM Saver Pro 9.12

مدیریت و افزایش سرعت رم با نرم افزار RAM Saver Pro 9.12  

RAM Saver از جمله نرم افزار هایی است که در مدیریت و بهینه سازی رم به شما کمک می کند. در واقع این نرم افزار با حذف برنامه هایی که بیهوده فضای رم را اشغال کرده اند این امکان را به شما می دهد تا در هنگام کار با کامپیوتر از حداکثر توان رم خود استفاده کنید. همچنین شما به کمک نمایشگر کوچک این نرم افزار که آیکون آن در نوار ابزار کنار ساعت ویندوز قرار میگیرد می توانید در هر لحظه از فضای استفاده شده و یا خالی حافظه سیستم اطلاع پیدا کنید و با انتخاب گزینه Optimize که در خود نرم افزار قرار دارد در یک لحظه فضای رم را خالی کرده که این عمل باعث افزایش سرعت و بهینه سازی سیستم می گردد. از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به تایمر نشان دهنده مدت زمان روشن بودن کامپیوتر و همچنین غیر فعال نمودن پروسه های در حال کار اشاره کرد.

 

برخی از ویژگی های این نرم افزار:
- کنترل و مدیریت رم.
- بهینه سازی و افزاریش سرعت سیستم.
- داشتن نشانگر فضای خالی رم.
- قابلیت غیر فعال کردن پروسه های در حال کار.
- امکان خالی کردن فضای رم در یک لحظه.
- گرفتن اطلاعات از سیستم.
- پشتیبانی از چندین زبان مختلف.
- محیط ساده از لحاظ کاربرد.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- داشتن حجم بسیار کم.
- و …

فرمت:exe

حجم: ۷۳۲ KB
منبع:www.onlydownload.ir 

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

تم جدید و بسیار زیبای ویندوز 7 برای نوکیا سری 60 ورژن 3

تم جدید و بسیار زیبای ویندوز 7 برای نوکیا سری 60 ورژن 3 
 

دانلود تم جدید و بسیار زیبای ویندوز 7 با آیکون های گرافیکی برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 3. این تم پس از نصب بر روی گوشی شما بسیار شیک می شود همچنین فرمت این تم ها SIS بوده و در سایت میهن دانلود منتشر شده است.
قابل اجرا بر روی  سری 60 ورژن 3 :
N71 | N73 | N75 | N76 | N77 | N78 | N80 | N81 | N82 | N91 | N92 | N93 | N95 | N96 3250 | 5320 |5500 | 5700 | 6110 | 6120 | 6121 |6220 | 6124 | 6290 E50 | E51 | E60 | E61 | E62 | E65 | E70 |
E90 | Samsung i400 | i450 | i500 | i520 | i560 LG KS1

 
حجم: 1.4 مگابایت
منبعدانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

دانلود 3 کتاب الکترونیکی رمان برای موبایل

دانلود 3 کتاب الکترونیکی رمان برای موبایل

دانلود مجموعه 3 کتاب الکترونیکی جدید و بسیار زیبای داستانی رمان. نام این کتاب ها عبارتند از : امانت عشق - پریچهر - عاشقم باش  فرمت این کتاب ها جاوا میباشد قابل نصب بر روی تمامی سایزها که در سایت میهن دانلود منتشر شده است.
حجم: 1.1 مگابایت
منبعدانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

مجموعه 280 بسم الله با کیفیت بالا

مجموعه 280 بسم الله با کیفیت بالا

ما مسلمانان هر کاری را با نام و یاد خدای بزرگ آغاز میکنیم و بر این اعتقادیم که ذکر نام خدا در سرآغاز کارها عاملی برای موفقیت در آن کار است. به این منظور گروه تخصصی اکسیژن دانلود بسته ی کاملی از تصاویر مزین به نام خدا آماده نموده است که شما می توانید از آنها در انواع کارهای اسلامی خود و همچنین انواع نرم افزارهای گرافیکی استفاده نمایید.
کلیه تصاویر با کیفیت 300dpi بوده و دارای زمینه سفید میباشند.

 قیمت: رایگان
حجم: 25.81 مگابایت
 
 منبع 

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

بازی جنگی و سراسر هیجان Battlestrike Force of Resistance

    بازی جنگی و سراسر هیجان Battlestrike Force of Resistance


در ماه سپتامبر سال ۱۹۴۳ ارتش رایش سوم تقریبا تمامی سرزمین های اروپا را اشغال کرده می کنند. سرزمینهایی که توسط آلمانی ها فتح شده بودند از Brest، شهری واقع در سواحل غرب قاره اروپا تا حومه استالینگراد گسترده شده بودند. گروه های مقاومت متعددی در سرزمینهای اشغالی اروپا فعالیت می کردند. با استفاده از تاکتیک های غافل گیرانه و پشتیبانی از سوی مردم محلی ، آنها می توانستند بصورت موثرتری با تعداد بیشتری از سربازان مجهز و آموزش دیده به مقابله بپردازند. 

ولت بریتانیا  یکی ازبهترین کوماندوهای خود را عازم اروپای مرکزی می نماید. لهستان، لیتوانی، اوکراین و بلاروس کشورهایی بودند که تحرکات مقاومت در آنها بیشرین تاثیر را داشتند. وضایف  انگلیسی ها شامل آموزش و پشتیبانی از چریکهای داخلی جنگنده در جسورانه ترین عملیات های تخریبی و منحرف کننده نظامی بود . در این میان، شما عازم ماموریتی نوعی می شوید که شامل منفجر کردن پل ها، یورش به کاروان های دشمن و جمع آوری مهمات و اسلحه های ضروری می باشد. شخص بازی کننده همچنین در یک دزدی بانک نیز شرکت می نماید و درنهایت نیز یک پایگاه تولید راکتهای V2 را نابود می کند. 

یژگی های بازی Battlestrike Force of Resistance :
جنگ واقع نمایی شده با استفاده ازلوازم و اسلحه های جنگ جهانی دوم مانند‌: Sten، Mauser 98K و تفنگ افسانه ای Winchester M97 Trench Gun
8 مرحله پیچیده بازی در حالت تک نفره
عملیاتهای منحرف ننده نفس گیر مانند،انفجار پل، دزدی بانک، ونابودی پایگاه تولید موشک های V2
نبرد در مکان های مدل سازی شده عالی از اروپای مرکزی شامل ورشوی اشغال شده
نمایش انبار مهمات رایش سوم شامل تانکهای Tiger  و  Panzer IV، اسلحه های کنترل ازراه دور Goliath، وهواپیمای Ju-87 „Stuka” وغیره 

محیط تعاملی بازی با قابلیت برداشتن اشیا و استفاده از محیط برای کمک به تسلط بردشمن
تغییر مناطق بازی مانند جنگل،شهر، کوهستان، وحتی قطار درحال حرکت
گرافیک عالی کامپیوتری و افکت های صوتی خارق العاده پشتیبانی شده توسط موتور Chrome

 

حجم ۵۰۲ مگابایت


 لینک منبع 

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

FreeRapid 0.82 - دانلود آسان از سرویس های file-sharing

 

FreeRapid 0.82 - دانلود آسان از سرویس های file-sharing


اگر اهل گشت و گذار در سایت های دانلود باشید حتما بارها به لینک هایی از سرویس های file-sharing مانند rapidshare برخوردید. به دو روش از این سایت ها می توان دانلود کرد: دانلود رایگان و دانلود با پرداخت هزینه اشتراک. دانلود رایگان محدودیت دارد و شامل مراحلی می باشد که دانلود از این سایت ها را سخت و وفت گیر می کند.
ّFreeRapid یک برنامه دانلود ساده جاوا می باشد که دانلود از rapidshare و دیگر سرویس های file-shareing را ساپورت می کند. با یک کپی پیست ساده لینک ها را از مرورگر به این برنامه وارد کنید. FreeRapid تمام مراحل دانلود را به راحتی انجام می دهد. دیگر نیازی به انتظار کشیدن برای دریافت لینک دانلود نیست!.

ویژگی های برنامه:
- پشتیبانی بیش از 100 سرویس file-sharing
- پشتیبانی برای دانلود همزمان از چند سرویس
- دانلود با استفاده از پروکسی لیست
- نظارت هوشمند بر کلیپ بورد
- چک کردن اتوماتیک وجود فایل در سرور
- خاموش کردن خودکار سیستم
- بروزرسانی پلاگین ها
- تشخیص خودکار کدهای کپچا
- قابلیت کارکرد روی ویندوز، لینوکس و مک
- راحتی کارکرد
- چند زبانه بودن برنامه ( شامل زبان فارسی )


حجم ۱۸ مگابایت
 لینک منبع
 

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

اخطار یاب مودم نسخه 2

 اخطار یاب مودم نسخه 2 

اخطار یاب مودم یک نرم افزار جاوا مخصوص موبایل میباشد که با استفاده از کتاب ساز جاوای fbook ساخته شده و توسط یکی از دوستان به نام عباس بسطامی تهیه و برای ما ارسال گردیده است. 

با استفاده از قابلیت جستجوی برنامه قارد خواهید بود با وارد کردن شماره خطای مورد نظر به اطلاعات و توضیحات مربوط به این خطا دسترسی داشته باشد. 

منبع www.freedanload.com


حجم:161 کیلوبایت 

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

Autodesk Algor Simulation Pro v2010


Autodesk Algor Simulation Pro v2010 نرم افزاری قدرتمند برای شبیه سازی ساخت قطعات


امروزه در بسیاری از صنایع برای انجام بهتر کار و بالا بردن سطح کیفیت کار از نرم افزارهای مختلف پیشرفته و حرفه ای استفاده می کنند. طراحی های صنعتی و انجام امور مشابه یکی از مهمترین بخش هایی می باشند که از نرم افزارهای پیشرفته مختص به صنعت استفاده می کنند. یکی از مهمترین های آن ها در صنعت قطعه سازی و مکانیک می باشد. استفاده از ابزارها و برنامه های مهندسی ای که به وسیله آن ها می توان در بهبود امور بسیار تاثیر گذار بود.

در این مطلب نرم افزاری را در زمینه مهندسی مکانیک به شما معرفی می کنیم.

 

Algor Simulation Pro نام نرم افزاری حرفه ای و پیشرفته در زمینه شبیه سازی قطعات برای مهندسان مکانیک می باشد. به کمک این نرم افزار می توان برای طراحی و ساخت یک قطعه اقدام نمود.

ارائه طیف وسیعی از ابزارهای شبیه سازی مکانیکی برای کمک به طراحان و مهندسان به منظور تصمیم گیری های مهم در زمینه طراحی و مواجه با مشکلات بحرانی در حین انجام ساخت و طراحی قطعه پیش از فرایند طراحی اصلی از مهمترین ویژگی های این نرم افزار می باشد. قابلیت استفاده از ابزارهای های متعدد و استفاده از کتابخانه نرم افزار در امر طراحی به راحتی می توان عملیات شبیه سازی را برای مهندسان مکانیک فراهم نمود تا با دقت بسیار بالا در زمینه ساخت و طراحی قطعات اقدام نمایند . این نرم افزار محصولی از شرکت بزرگ AutoDesk می باشد.

 

 تصاویری از محیط نرم افزار : 1 ، 2

  English Explanations - توضیحات به زبان سایت سازنده

 وب سایت تولید کننده نرم افزار : http://usa.autodesk.com

منبع www.p30world.com


 نسخه 2010 نرم افزار با حجم 179 مگابایت

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

TheWorld Browser 3.0.7.1

 TheWorld Browser 3.0.7.1


TheWorld Browser یک مرورگر جدید و زیبا میباشد که که با محیطی امن و سرعت بسیار بالا شما را قادر به مرور صفحات وب میکند.
این نرم افزار با اارئه قابلیتtab browsing و سرعت بسیار بالا میتواند تونوع خوبی در استفاده از مرورگر ها برای مرور وب باشد.
 


TheWorld Browser provides a fast, safe, and easy way to browse the Web. It has a new, powerful multi-threaded window frame, which can avoid web page being out of response. TheWorld Browser is optimized to avoid any case of out of response. In any test case, if a web page’s browser window is out of response, the other windows will not be infected. With experience of TheWorld Browser serious, all code rewritten, all module rebuild, the new frame can take more effective experience.
حجم:  1.1 مگابایت

منبع   

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

بازی زیبا ، جذاب و خنده دار Foofa Fortune 2 v1.0 مبایل

بازی زیبا ، جذاب و خنده دار Foofa Fortune 2 v1.0   مبایل

بعد از نصب این بازی توپ کوچک خز داری زندگی خودش رو در موبایل شما شروع خواهد کرد.

 


  

حجم: 439 KB 

منبع

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

مبدل و پلیر معروف و بدون نصب Portable Cowon JetAudio v7.5.1.2 Pl

اینم برنامه jet audio که همه میشناسن اما اینبار پرتابل و بدون نیاز به نصب 

 

 

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...