کهکشان دانلود-بازی-برنامه-کلیپ مبایل-عکس

ما آماده تبادل لینک با شما هستیم .داشتن حداقل ۸۰ بازدید روزانه الزامی است. لینک ما (بازی-برنامه-کلیپ مبایل-عکس)

کهکشان دانلود-بازی-برنامه-کلیپ مبایل-عکس

ما آماده تبادل لینک با شما هستیم .داشتن حداقل ۸۰ بازدید روزانه الزامی است. لینک ما (بازی-برنامه-کلیپ مبایل-عکس)

آموزش نصب نرم افزار های جاوا (Jar و Jad) بر روی آندروید

نرم افزارهای سیستم عامل آندروید همگی دارای پسوند apk می باشند
و نرم افزارهای مربوط به سیستم عامل جاوا برای نصب بر روی آندروید ابتدا باید به apk تبدیل شوند. به منظور تبیدل جاوا به اندروید یک سایت وجود داره که به صورت آنلاین این کار رو برای شما انجام می دهد.  

http://netmite.com/android/srv/2.0/getapk.php

حالا مراحل زیر رو انجام بدین.
1.در قسمت آدرس بار فایل jar یا jad و یا در بعضی موارد که نرم افزار دو تا فایل داره هر دو فایل jar و jad رو در قسمت آدرس بار قرار بدین.
2. تیک Clean previous cache if exists رو بزنید.
3. دکمه get apk رو فشار بدید.
4.صبر کنید تا کارش انجام بده بعدش می تونید فایلتون رو دانلود کنید. یکم با IDM مشکل داره پس بهتره از دانلود کننده خود مرورگرتون استفاده کنید.
حالا باید نرم افزار andme signed رو دانلود کنید و اون رو نصب کنید.
دانلود andme signed 

http://dl.mobilestan.net/index.php/files/get/JeyKC8N4Bu/andme-signed.rar
نرم افزار andme signed رو نصب کنید و بعد نرم افزاری رو که به apk تبدیلش کردین رو نصب کنید.

 

 

منبع: مبایلستان mobilestan.net

دانلود نرم افزار واتس آپ فرمت جاوا(jar)

btow06mkWDXsaSaM دانلود نرم افزار واتس آپ فرمت جاوا(jar) 

این بار نرم افزار بسایر عالی و جالب و پرطرفدار واتساپ رو گذاشیم که با استفده از این برنامه می توانید با دوستان خود چت کنید و فایل ها و عکس های خود را به اشتراک بگذارید واقعاً نرم افزار عالی هست حتماً دانلود کنید منتظر نمونید.

برای دانلودکلیک کنید

دانلود نرم افزار واتس آپ فرمت جاوا(jar) 

منبع: مجله نو دنیای وبگردی http://www.shahrax.ir

دانلود کلیپ صورت‌های خنده دار

 

دانلود کلیپ صورت‌های خنده دار

  

 

 

عکس   دانلود کلیپ صورت‌های خنده دار

 

 

کلیپ خنده دار و بامزه از ۲صورت (از دست ندید)

۷مگابایت

دانلود AV Voice Changer Software Gold Edition 7.0.37 نرم افزار تغییر صدای خود

 

AV Voice Changer نرم افزاری است که به کمک آن می توانید به تغییر صدای خود در هنگام چت کردن و … بپردازید. و افکت های گوناگونی که این نرم افزار بر روی صدای شما می گذارد قادر خواهید بود صدای خود را به شکل های مختلف تغییر داده و در زمینه های مختلفی مانند : صدا گذاری بر روی کلیپ های تصویری، گفتگو صوتی در محیط های چت و جلوگیری از فاش شدن هویت اصلی شما، فرستادن Email های صوتی  و … استفاده کنید. به وسیله نسخه Diamond این نرم افزار با بهره گیری از محیطی حرفه ای و پیشرفته و با استفاده از افکت ها و جلوه های ویژه بسیاری که به صدای شما می دهد حتی می توانید صدای خود را صدای بازیگران مشهور سینما و یا دیگر افراد مشهور تبدیل کنید. و یا می توانید از طریق این نرم افزار بسیار جالب صدای خود را شبیه به یک زن و یا مرد ، بچه کنید و به صدا گذاری بر روی فیلم مورد علاقه خود بپردازید .

قابلیت های کلیدی نرم افزار AV Voice Changer Software Gold Edition 7.0.37:

- دارای خروجی صدا با کیفیت بسیار بالا به وسیله تغییراتی که در صدا ایجاد کرده و افکت هایی که به آن می دهد.

- توانایی وارد کردن و مقایسه بین صدای افراد مختلف و همسانسازی آنها.

- توانایی ایجاد تغییرات کلی در صدا و تبدیل صدای کاربر به صدای مرد، زن و انواع حیوانات.

- توانایی ضبط کردن صدا از دیگر وسیله های خارجی و افکت گذاری بر روی آن.

- کاملا سازگار با انواع برنامه های اینرتنتی در ضمینه چت و گفتگو های صوتی از جمله : YIM, AIM, MSN, Google Talk, ICQ, Paltalk, Net2Phone .

- دارای equalizer ها و ابزاراتی پیشرفته برای حذف Noise و بهبود کیفیت صدا.

- دارای بیش از ۱۰۰ ها افکت برای ایجاد تغییرات در صدا.

- دارای مجموعه ای از صداهای افراد مشهور و گرفتن صدای کاربران و همسان سازی صدای کاربر با افراد مشهور و به عبارت دیگر تقلید صدای آنها !

- دارای ظاهری ساده و کاربرپسند و در عین حال حرفه ای.

و …  

منبع: بین دانلود http://bindownload.com

سخنرانی استاد دانشمند با موضوع عرفان از دیدگاه حافظ (طلب جانان)


daneshmand دانلود کلیپ سخنرانی حاج آقا دانشمند

سخنرانی استاد دانشمند با موضوع عرفان از دیدگاه حافظ (طلب جانان) به صورت صوتی برای دانلود با لینک مستقیم آماده شده است .

دانلود با حجم ۴٫۵ مگابایت

دانلود آهنگ جدید کیوان بهارلو با نام دوس دارم

Keyvan Baharloo – Dos Daram

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبا و شنیدنی کیوان بهارلو با نام دوس دارم

میکس و مستر: محمد میرزایی , آهنگ : اشکان محمدیان , شاعر : میلاد آزادفر

به همراه متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید کیوان بهارلو با نام دوس دارم

متن آهنگ جدید کیوان بهارلو با نام دوس دارم

*********

دوس دارم باتو باشم وقتی
هر روزم بهتر از دیروزه
وقتی که از دلم تو دوری
قلبم درد میگیره میسوزه
دوس دارم وقتی که چشماتو
جز من رو این دنیا میبندی
وقتی من میگم که میخوامت
دوس دارم وقتی که میخندی

دوس دارم حستو دوس دارم
من عشقو مثل تو دوس دارم
میدونم میگی تکراریه
گفتن اسمتو دوس دارم 

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت 128 

 منبع: من و تو موزیک http://manotomusic.ir