کهکشان دانلود-بازی-برنامه-کلیپ مبایل-عکس

ما آماده تبادل لینک با شما هستیم .داشتن حداقل ۸۰ بازدید روزانه الزامی است. لینک ما (بازی-برنامه-کلیپ مبایل-عکس)

کهکشان دانلود-بازی-برنامه-کلیپ مبایل-عکس

ما آماده تبادل لینک با شما هستیم .داشتن حداقل ۸۰ بازدید روزانه الزامی است. لینک ما (بازی-برنامه-کلیپ مبایل-عکس)

نرم افزار مکالمه از طریق بلوتوث

نرم افزار مکالمه از طریق بلوتوث



 حجم 34 کیلو بایت


نکته: سیستم بلوتوث در گوشی موبایل همواره امکانات فوق العاده ای را در اختیار صاحبان آن قرار می دهد. این بار نرم افزار Bluetooth Call که به کمک آن شما می توانید از طریق بلوتوث گوشی موبایل خود با دیگران مکالمه کنید را معرفی و در اختیار شما قرار می دهیم. بدیهی است که جهت برقراری تماس نیاز به نصب نرم افزار در تلفن همراه دو طرف مکالمه است

دانلود در ادامه مطلب

نرم افزار مکالمه از طریق بلوتوث



دانلود فایل با حجم 34 کیلو بایت


نکته: سیستم بلوتوث در گوشی موبایل همواره امکانات فوق العاده ای را در اختیار صاحبان آن قرار می دهد. این بار نرم افزار Bluetooth Call که به کمک آن شما می توانید از طریق بلوتوث گوشی موبایل خود با دیگران مکالمه کنید را معرفی و در اختیار شما قرار می دهیم. بدیهی است که جهت برقراری تماس نیاز به نصب نرم افزار در تلفن همراه دو طرف مکالمه است


نظرات 1 + ارسال نظر
رضا جمعه 20 فروردین 1389 ساعت 05:59 http://www.game0111.mihanblog.com/

سلام وبلاگ خوبی داری منم وبلاگ دانلود بازی دارم که تمام بازیها رو خودم اپلود میکنم و تا چند روز دیگه 400 تایی که اپلود کردم میزارم خواستار تبادل لینک یا همکاری رو دارم در صورت قبول پیشنهاد تو وبلاگم قسمت نظرات منو با خبر کن
http://www.game0111.mihanblog.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد