کهکشان دانلود-بازی-برنامه-کلیپ مبایل-عکس

ما آماده تبادل لینک با شما هستیم .داشتن حداقل ۸۰ بازدید روزانه الزامی است. لینک ما (بازی-برنامه-کلیپ مبایل-عکس)

کهکشان دانلود-بازی-برنامه-کلیپ مبایل-عکس

ما آماده تبادل لینک با شما هستیم .داشتن حداقل ۸۰ بازدید روزانه الزامی است. لینک ما (بازی-برنامه-کلیپ مبایل-عکس)

برنامه ی ASGA Tech Farsi SmS برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 3 N

با نصب نرم افزار ASGA Tech Farsi SmS قادر خواهید بود در گوشی خود که از نسخه ی سوم سیمبین پشتیبانی می کند امکان خواندن و نوشتن متون فارسی همراه با حروف کامل ( پ - ژ - گ - چ ) به گوشی شما اضافه می شود . نسخه ی آپلود شده در این بخش Sign شده و نسخه ی کامل می باشد .

         
 دانلود   |  با حجم : 1300 کیلوبایت
 پسورد فایل  :  www.mihandownload.com 
 منبع:میهن دانلود 

کپی برداری تنها با ذکر منبع مجاز است

دانلود بازی Crescent Suzuki Racing

اینم یه موتور سواری باحال که حجمش کم شده و فقط 20 مگابایته

                           

لینک دانلود با حجم کم

دانلود آسان و نامحدود از رپیدشیر با Rapidshare Plus

دانلود آسان از رپیدشیر با Rapidshare Plus

رپیدشیر با همه محدودیت هایش هنوز هم به عقیده خیلی ها ، بهترین است.دانلود راحت و بدون دردسر آن هم بصورت رایگان آرزوی خیلی هاست. محدودیت هایی مانند زمان تاخیر قبل از دانلود ، محدودیت تعداد دانلود همزمان و حجم قابل دریافت که رپیدشیر برای کاربران سرویس رایگانش اعمال میکند استفاده از این سرویس را با مصائبی روبرو ساخته است. 

 

 یک نرم افزار کوچک و پرتابل (بدون نیاز به نصب) است که به کاربران اجازه دانلود کردن لینک های رپیدشیر را می دهد.البته در این برنامه امکان دانلود همزمان فایل ها وجود ندارد ، اما می توانید لینک های موردنظر خود را به برنامه بدهید تا یکی پس از دیگر بصورت خودکار دانلود شود.

همچنین از امکانات این برنامه می توان به قابلیت تنظیم زمان برای شروع و خاتمه دانلودها اشاره کرد. به دلیل اینکه نرم افزارهای زیادی برای دانلود از رپیدشیر وجود دارد و خیلی از آنها عملا غیرقابل استفاده هستند ، این برنامه تست شده است و (فعلا) بدرستی عمل می کند.

+ این برنامه برای اجرا نیازمند نسخه ۲ به بالای NET Framwork. است که می توانید آن را از سایت مایکروسافت یا لینک زیر دانلود کنید ، همچنین این برنامه در اکثر CD/DVD مجموعه نرم افزارهای موجود در بازار نیز یافت می شود. 

 

DOWNLOAD .net Framework 3.5 SP1 - Microsoft.com
DOWNLOAD .net Framework 3.5 SP1 - Filehippo.com
______________________________________________
Download Rapidshare Plus - 40 KB

Avast! 4.8.1282

                                                     

avast! Antivirus Professional Edition، مجموعه ای از آخرین تکنولوژی های حفاظتی هست برای تحقق تنها یک هدف و آن چیزی نیست جز دست یابی به بالاترین سطح حفاظتی در مقابل انواع ویروس های کامپیوتری. !avast نرم افزار ایده الی برای کلیه ایستگاه های کاری تحت سیستم عامل ویندوز می باشد. avast! همچنین با دارا بود گواهینامه ICSA آنتی ویروس مناسبی برای شرکت ها خواهد بود.
avast! به خوبی انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی و تروجان ها را پیدا کرده و آنها را از بین می برد. همچنین قادر به کنترل موردی (On Demand) و کنترل دائمی (On Access) می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار avast! 4.8.1282 Professional Edition:
-  دارای موتور ویروس یابی با قابلیت های برجسته جستجو برای پیدا کردن انواع ویروس ها، تروجان ها و ...
- دارای محیطی ساده، شروع سریع جسجوی موردی (جستجوی قسمت های مشخص شده توسط کاربر)، تغییر سریع و راحت تنظیمات و ...
- ویژگی Resident protection. این ویژگی یکی از مهمترین ویژگی های آنتی ویروس های امروزی می باشد و برای از بین بردن ویروس ها قبل از فعالیت و آلوده کردن سیستم (مانند ویروس های مقیم در حافظه) کاربرد دارد
- محافظت از Email ها. این آنتی ویروس دارای دو ماژول مستقل برای محافظت از Email ها می باشد!
  1- جستجو کننده ای جامع که بر روی پروتکل های SMTP/POP3/IMAP4 کار می کند و قابلیت محافظت از تمام ایمیل کلاینت هایی را دارد که از این پروتکل ها استفاده می کنند
  2- پلاگینی برای محافظت از Microsoft Outlook
- قابلیت محافظت از سیستم در برابر انواع ویروسها، کرم های اینترنتی و ... جدید و ناشناخته
- دارای Script Blocker برای محافظت و بلوکه کردن اسکریپت های آلوده ای که در کامپیوتر و یا مرورگر ها اجرا می شوند.
- قابلیت آپدیت خودکار و همیگشی آنتی ویروس
- دارای Virus Chest برای جداسازی ویروس ها از سیستم عامل ویندوز و قرنطینه آنها در محیطی امن و جلوگیری از فعالیت مجدد آن ها
- یکپارچگی و هماهنگی کامل با سیستم عامل به گونه ای که در محیط ویندوز با راست کلیک بر روی هر فایل یا پوشه ای می توانید آنها را اسکن کنید
- جستجو به وسیله خط فرمان با قابلیت های پیشرفته و مناسب برای کاربران حرفه ای
- و ...

حجم فایل: 22 MB

دانلود 

دانلود کرک

بازی سه بعدی بسیار معروف و پر طرفدار Axysnake

نسخه سه بعدی از بازی مارها که دارای 80 مرحله جذاب و دیدنی است .روش بازی به این گونه است که شما باید به تعداد لازم غذا را از روی زمین بخورید تا به طول لازم برسید سپس کلیدی را دریافت خواهید کرد تا به مرحله بعد بروید شما باید کلید را پیدا کرده و بخورید سنگها را نباید بخورید چون برای سلامت مار ضرر دارد به نزدیکی بوته ها نروید چون ممکن است توسط جانورانی خورده شوید با خوردن جوایز میتوانید طول عمر مار و زمان هر مرحله را افزایش دهید گرافیک بسیار بالای این بازی حتما  رضایت شما را به خود جلب خواهد کرد .

 

دانلود با حجم ۴.۵ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com 

بازی جاوا المپیک با گرافیک بالا و فرمت جاوا olympic hero

بازی olympic hero که شامل چندین مرحله المپیک میباشد و بسیار جذاب و دوست داشتنی است ، این بازی محصول سال 2009 میباشد از گرافیک نسبتاً بالایی نسبت به بازی های جاوا برخوردار است و در سایز های 176x208 و  176x208 v2 و 240x320 و 352x416 برای تمامی گوشی های موبایل با پشتیبانی جاوا قرار گرفته است.

 

دانلود با حجم ۸۹۶ کیلوبایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com 

دانلود مرورگر وب جدید Google Chrome - گوگل کروم،

        مرورگر وب جدید Google Chrome - گوگل کروم، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
       مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. به ویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت.
       گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟
      گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور ناشناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.
      همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند.
      این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند. به این طریق که جهبه شنی از ترجمه و تغییر فایل ها توسط موتور نمایش دهنده صفحات وب جلوگیری می کند و از دخالت بیرونی در رجیستری، فایل های سیستمی و هر خواندن و نوشتن دیگری از روی فایل های مهم ممانعت می کند.  

 

اجرای هر Tab در مرورگر Chrome باعث خواهد شد که هر اپلیکیشن وب در پنجره جعبه شنی مخصوص به خود باز شود و در لایه امنیتی از دخالت مرورگر در فایل های حساس سیستم جلوگیری می شود. حتی فایل های اضافه شونده (Plug-ins) نیز در محیط دیگر حافظه Sand Box بصورت امن اجرا می شوند.
اما هنوز با وجود رقابت مرورگر ها برای تامین محیطی امن تر برای کاربران، گوگل کروم شاید نتواند با وجود ارائه نسخه آزمایشی Internet Explorer 8.0، نسخه 3 فایرفاکس و اپل سفری محلی جدا برای ارائه خود پیدا کند.
در بخش مثبت نگری، گوگل کروم کاملاً کد باز (Open Source) ارائه شده است تا هر متخصص امنیت و کارشناس برنامه نویس بتواند در بهبود برنامه نویسی این مرورگر خود را سهیم کند. بنابراین تجهیز امنیتی گوگل کروم با سرمایه مناسب گوگل و توسعه گری کدباز در دسترس می باشد. اما آیا مرورگر فایرفاکس این برتری را در گذشته به کاربران معرفی نکرد؟
گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند. همچنین این مروگر تحت موتور جاوا اسکریپت V8 اجرا می‌شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Google Chrome 0.2.149.30 Beta:
- سرعت بالا در بارگزاری صفحات
- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یک صفحه)
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (PopUp - Blocker)
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- زیبایی در طراحی
- دارای پوسته های مختلف
- پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و ... 

 

دانلود - 7.36 مگابایت | لینک کمکی پسورد  iranian-pc.blogsky.com
 لینک منبع

مترجم قالب بلاگ اسکای بلاگفا - میهن بلاگ نسخه 4 - پرشین بلاگ؟

                 بالاخره پس از مدتها تلاش امروز این افتخار را داریم که اولین نسخه از مترجم قالب بلاگ اسکای را به صورت آزمایشی عرضه کنیم این مترجم توانایی ترجمه قالب از سیستم های بلاگفا - میهن بلاگ نسخه 4 - پرشین بلاگ جدید - آفتابلاگ - پارسی بلاگ و ایران بلاگ به سیستم بلاگ اسکای را دارا می باشد. این مترجم بوسیله تکنولوژی دات نت طراحی شده است و برای استفاده از آن می بایست از سیستم عامل ویندوز XP سرویس پک 2 به بعد استفاده کنید و حداقل نسخه 2 دات نت فریم ورک را روی سیستم خود نصب کرده باشید ، دوستانی که از ویندوز ویستا استفاده می نمایند نیازی به نصب دات نت فریم ورک ندارند و میتوانند برنامه را دانلود کرده و مستقیما اجرا نمایند. 

 

 

دانلود مترجم قالب بلاگ اسکای با حجم  220Kb:  

 

دانلود دات نت فریم ورک 2 با حجم 22MB:            

 

پسورد : iranian-pc.blogsky.com

 

ابزاری مفید برای از بین بردن پسورد فایل های RAR .

ابزاری مفید برای از بین بردن پسورد فایل های RAR .

 

WinRar Password Remover | FILE SIZE: 1 MB

 

his software actually does the job neatly..

Winrar password remover is a good utility to remove password protected RAR files..
You can do by Brute Force .. or guess  work method or use ultimate break in method to find or remove password..

 

DOWNLOAD HERE

قدرتمندترین نرم افزار دانلود Internet Download Manager v5.14.5 F

Internet Download Manager یکی از بهترین دانلود منیجر های موجود که سرعت دانلود را تا %500 افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان،  قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و ... اشاره کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار  Internet Download Manager v5.14 build 5 Full :
- نصب سریع و آسان نرم افزار
- بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه
- ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده
- قابلیت کشیدن و رها کردن - Drag & Drop لینک ها
- پشتیبانی از فایل های ZIP و اجرای آنها بعد از دانلود
- پشتیبانی کامل از ویندوز های Xp/2000/2003/Vista
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
- جلوگیری از دانلود فایل های تکراری که قبلا دانلود شده اند
- افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
- ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
- توانایی دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی
- پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers
- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
- دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV
 - پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer, AOL, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایل ها
- سازگاری کامل با تمامی مرورگرهای وب
- بهبود سرعت دانلود و پشتیبانی کامل از ویندوز ویستا
- و ...

دانلود با حجم ۲.۸ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

بازی بسیار زیبای Mortal Kombat 5

بازی بسیار زیبای Mortal Kombat 5 یک بازی زیبا و هیجان انگیر

 

http://depositfiles.com/files/1536174

http://depositfiles.com/files/1536148

password : selim

دانلود جستجوگر اینترنت AntsSoft LinkSurvey v1

AntsSoft LinkSurvey v1برنامه بسیار کاربردی برای مدیران سایتها و کاربران عادی این برنامه بسیار جالب کل یک سایت را مورد پردازش قرار میدهد و هر چه را که بخواهید از آن استخراج میکند برای مثال برای یافتن یک مقاله  خاص دیگر نیاز نیست تمام صفحات را جستجو کنید این برنامه برای شما تمامی سایت را خوانده و مطلب مورد نظر را لیست مینماید.


دانلود با حجم ۱.۳ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

بازی جاوا Chuck Norris: Bring on the Pain

 


Chuck Norrisبازی زیبای Chuck Norris با عنوان Bring on the Pain محصولی جدید از شرکت بزرگ GameLoft در سبک اکشن و مبارزه ای می باشد.

قابل نصب بر روی گوشی های :
نوکیا : 5700/5320Xpress Music
6110/ 6120/ 6121/ 6210Navigator/ 6220/ 6290
N71/ N73/ N78/ N75/ N81/ N81 8GB/ N82
N92/ N93/ N93I/ N95/ N95 8GB/ N96
E50/ E51/ E65/ E66/ E71
سامسونگ : SGH-G810/ SGH-L870/ INNOV8 i8510
SGH-i520/ SGH-i450/ SGH-i550/ SGH-i560
ال جی : KT610/ KS10

دانلود - 610 کیلوبایت | لینک کمکی


قابل نصب بر روی گوشی های :
زیمنس : SX1
Lenovo: P930
دانلود - 606 کیلوبایت | لینک کمکی


قابل نصب بر روی گوشی های :
نوکیا : 5300/ 6126/ 6131/ 6133
6233 /6234 /6265i/ 6265/ 6270/ 6270i/
 6300/ 6275/ 6275i/ 6280/ 6282/ 6288
 7370/ 7373/ 7390/ 8600Luna

دانلود - 610 کیلوبایت | لینک کمکی


قابل نصب بر روی گوشی های سری 60 با سایز تصویر 240x320
دانلود - 630 کیلوبایت | لینک کمکی



قابل نصب بر روی گوشی های با سایز تصویر 128x128

دانلود - 266 کیلوبایت | لینک کمکی



قابل نصب بر روی گوشی های با سایز تصویر 128x160

دانلود - 268 کیلوبایت | لینک کمکی

دانلود بازی بسیار معروف air guard با گرافیک بال

دانلود یک بازی زیبا که در آن شما کنترل یک هواپیمای جنگی را بر عهده خواهید داشت این بازی شما را به جنگ جهانی دوم میبرد زمانی که آلمانی ها یکه تازی میکردند شما در این بازی به دو سبک بازی میکنید : جنگ مستقیم و حالت مرحله ای از نکات بارز این بازی کنترل راحت هواپیما و نیز افکتهای زیبای سه بعدی و موزیک و صدای حرفه ای بر روی این بازی میباشد همچنین شما میتوانید رکورد خود را در این بازی با مراجعه به سایت این بازی ثبت نمائید و با سایر رقبای خود در جهان که رکورد خود را ثبت کرده اند رقابت کنید این بازی با ویندوز ویستا کاملاً سازگاری دارد و حتی نیاز به نصب ندارد 

هواپیما 

 

 دانلود با حجم ۵.۸۶ مگابایت

 پسورد www.milad-dl.tk

بازی خاطره انگیز Bomberman

بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Nitro BomberMan این بار برای کامپیوتر با لینک دانلود مستقیم برای همه ی سنین

                        بمبی 

 

 

 دانلود با حجم ۳۶۷ کیلوبایت

 پسورد: www.milad-dl.tk