کهکشان دانلود-بازی-برنامه-کلیپ مبایل-عکس

ما آماده تبادل لینک با شما هستیم .داشتن حداقل ۸۰ بازدید روزانه الزامی است. لینک ما (بازی-برنامه-کلیپ مبایل-عکس)

کهکشان دانلود-بازی-برنامه-کلیپ مبایل-عکس

ما آماده تبادل لینک با شما هستیم .داشتن حداقل ۸۰ بازدید روزانه الزامی است. لینک ما (بازی-برنامه-کلیپ مبایل-عکس)

دانلود Corel VideoStudio Pro X4 v14.0 ابزاری حرفه ای برای تدوین فیلم ها

 

آرزوی هر کاربری است که بتواند به سادگی فیلم هایی را که در آرشیو خود دارد مورد ویرایش قرار دهد. شاید در ابتدا این کار سخت به نظر برسد، اما در دنیای مجازی رایانه نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند که کار کاربران را تا حدودی برای ویرایش فیلم ها ساده می کنند. در این میان دو نرم افزار هستند که به نوعی رهبری این ابزارهای ویرایش را بر عهده دارند. Adobe Premier و Corel Video Studio این دو نرم افزار می باشند. نکته ای که در مورد این دو نرم افزار اهمیت دارد این است که Corel Video Studio محیط کاربری بسیار ساده تری دارد و کار با آن نیاز به آموزش خاصی ندارد و به سادگی می توان کار با نرم افزار را آموخت.

Corel Video Studio تا چند نسخه قبل با نام Ulead Video Studio عرضه می گردید اما از زمانی که کمپانی معروف Ulead جزیی از خانواده Corel شد دیگر با این نام عرضه می گردد و مطمئنا همکاری این دو کمپانی بر قدرت این نرم افزار خواهد افزود. برای توصیف این نرم افزار باید این طور مطلب را بیان نمود که کاملترین ابزار برای ویرایش و ساخت فیلم ها با بهترین کیفیت ممکن که بتواند تقریبا تمامی خواسته های کاربران را برآورده نماید Corel Video Studio نام دارد.

ابزاری با داشتن Template های متعدد و زیبا برای سلیقه های متفاوت می تواند فیلم ها را با هر فرمتی تا بهترین کیفیت ممکن یعنی Blu-ray ویرایش نماید. می تواند فیلم ها را میان افراد به اشتراک گذارد یا این که در سایت معروف Youtube آپلود کند. قادر است همان فیلم ها رابا iPhone هم به اشتراک گذارد.از صدای های با کیفیت دالبی دیجیتال پشتیبانی می کند، صداها را با بهترین کیفیت و با هرفرمتی که کاربر بخواهد ضبط می کند. می تواند صداها را هم با فیلترهای موجود ویرایش کند و صداها را از لوح های فشرده Import کند.قابلیت Capture کردن فایل های ویدئویی را از دوربین های دیجیتال، موبایل ها و انواع دستگاه های پخش و جتی DVD ها نیز دارد با همان کیفیتی که ضبط شده اند.افکت های متنوع و متعددی برای اهداف و سلیقه های مختلف در خود جای داده است که برای زیبایی کار ویرایش می توان به آن ها پناه آورد. قادر به ساخت لوح های فشرده قابل اجرا در انواع دستگاه های پخش است. Corel Video Studio می تواند Slide Show هایی زیبا ار تصاویر تهیه نماید. از فرمت های مختلف به طور کامل پشتیبانی کند و در یک کلام یک آچار فرانسه باشد برای کاربران مشتاق به ویرایش فیلم ها . اما از همه این صحبت های که بگذریم با Corel Video Studio می توان به سادگی فیلم های ساده ای را هم ساخت. یعنی فیلم های دلخواه را با Capture کردن و قراردادن تصاویر دیگر در کنار آن ها به صورت دلخواه به فیلمی دیگر تبدیل نمود. سومین قابلیت مهم این ابزار ساخت فیلم های DVD می باشد که با بهترین حالت ممکن و با افکت های مختلف به صورت Wizard تهیه و آماده کنید و در یک کلام یک ابزار فوق العاده که دستیار بسیار مناسبی برای تدوین گران حرفه ای و مبتدی می تواند باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Corel VideoStudio Pro X4 v14.0 :

- پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های رایج صوتی و تصویری

- ارسال فایل ها به گوشی های تلفن همراه

- به اشتراک گذاری فایل های صوتی و تصویری

- قابلیت ارسال به سایت Youtube

- قابلیت دریافت فایل ها صوتی از دوربین های دیجیتال

- قابلیت ساخت لوح های فشرده به صورت مالتی مدیا

- افکت های متعدد و متنوع

- ویرایش صداها

- ضبط صدا با فرمت های مختلف

- پشتیبانی از دالبی دیجیتال

- پشتیبانی از فرمت Blu-ray

- ذخیره با بهترین کیفیت ممکن و با هر فرمت دلخواه

- طرح های آماده زیبا و متنوع

- ساخت فیلم به آسانی

- قطعه قطعه کردن یک فیلم به سادگی

- ساخت فیلم های DVD با بهترین کیفیت

- محیط کاربری فوق العاده زیبا و جذاب

- سادگی کار با نرم افزار

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

و …

قابلیت های جدید در این نسخه :

- امکان استفاده اجرا بخش های مختلف ویدئوها به صورت صحنه آهسته

- قابلیتی به نام Time-Lapse برای عکاسان حرفه ای

- واسط کاربری انعطاف پذیر نسبت به قبل

- امکان رایت و ساخت دی وی دی ها با کیفیت HD

- افزایش سرعت و کارآیی نرم افزار به واسطه سازگاری با CPU و GPU ها

- امکان ساخت فیلم های سه بعدی

و …

برای کرک کردن این نرم افزار کافیست مراحل زیر را دقیقا انجام دهید:

۱- ابتدا برنامه را نصب کرده و سپس اجرا نمائید.

۲- در صفحه ای که ظاهر می شود برروی Already Purchase کلیک کنید.

۳- سریال نامبر تولید شده در کیجن را پس از انتخاب نرم افزار مورد نظر در کیجن وارد نرم افزار نمائید.

۴- قسمت استفاده از تلفن را برای کرک کردن انتخاب کنید ( گزینه وسط )

۵- بازدن دکمه Continue وارد صفحه ای جدید می شوید.

۶- در قسمت اول ( Installation Code ) یک سریال مشاهده می نمایید.

۷- آن را در قسمت وسط کیجن تایپ نموده . البته بدون خط تیره ها

۸- پس از این که تایپ نمودید دکمه Activation Code را فشار دهید تا در قسمت سوم کیجن سریالی تولید شود.

۹- آن را در برنامه کپی کرده و دکمه Continue را فشاردهید.

۱۰- اگر همه اعمال را درست انجام داده باشید برنامه به طور کامل کرک خواهد شد.

 

دانلود مجموعه Corel VideoStudio Pro X4 v14.0 – با حجم ۷۶۰ مگابایت

سرور BinDownload:

قسمت اول | قسمت دوم | قسمت سوم |قسمت چهارم

 پسورد فایل ها: www.bindownload.com
 سایت سازنده
 لینک منبع

دانلود آهنگ جدید شهروز روشن با نام صد هزار عید

دانلود آهنگ جدید شهروز روشن با نام صد هزار عید 

Shahrooz Roshan – Sad Hezar Eyd

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبا و شنیدنی شهروز روشن با نام صد هزار عید

شاعر : شهروز روشن , آهنگ : مانوس , میکس و مسترینگ : بردیا براتی 


:: دانلود با لینک مستقیم و کیفیت 320 

منبع: من و تو موزیک http://manotomusic.ir

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی اصحابی به نام : عشقم عاشقم باش

Ali%20Ashabi%20 %20Eshgham%20Ashegham%20Bash علی اصحابی : عشقم عاشقم باش 

دانلود آهنگ

عشقم عاشقم باش با صدای علی اصحابی
 
منبع: بیا تو موزیک http://bia2music.org

دانلود KristanixSoftware ImageBadger Deluxe 4.948 نرم افزار تبدیل فرمت انواع تصاویر

 

نرم افزار Kristanix Software ImageBadger Deluxe ابزاری قدرتمند در زمینه تبدیل تصاویر به فرمت های مختلف تصویر می باشد که کار شما را در تبدیل، فقط با زدن یک کلید راحت کرده است. این نرم افزار با اضافه شدن به منوی کلیک راست، به شما امکان تبدیل تصاویر را بدون نیاز به مراجعه به نرم افزار های دیگر می دهد. این نرم افزار به صورت اتوماتیک تنظیمات مورد نظر شما را بر روی تصاویر اعمال می کند. حتی افرادی که در زمینه ی کار با نرم افزارهای مربوط به تصاویر مبتدی هستند می توانند بسیار ساده با این نرم افزار کاربردی تنظیمات مورد نظرشان را بر روی تصاویر انجام و کیفیت عکس را افزایش دهند. در طول برنامه پیغام هایی مشاهده خواهید کرد که شما را به سوی هدف مورد نظرتان راهنمایی می کند.

با این نرم افزار خیلی راحت و تنها با ۲ کلیک می توانید فرمت عکس را تغییر دهید. همچنین شما با این نرم افزار منحصر به فرد قادر خواهید بود تنظیمات خود را بر روی تصاویر با طیف گسترده ای از فیلترها مانند تغییر اندازه ی عکس، چرخاندن، میزان روشنایی و … انجام دهید. با این نرم افزار دیگر نگران اتلاف وقت خود در زمینه ی کار بر روی عکس ها نباشید و خیلی راحت و فقط با کلیک بر روی دکمه ی Go در کمترین زمان ممکن تنظیمات دلخواه خود را بر روی عکس ها پیاده کنید. هنگامی که بخواهید دسته ی زیادی از عکس های خانوادگی خود را به یک پسوند دیگر تبدیل کنید و یا کیفیت آنها را بهبود ببخشید و یا کار خاصی دیگر انجام دهید این نرم افزار می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. از نکات مثبت و منحصر به فرد این برنامه که آن را از سایرین ممتاز می کند تعداد پسوند های زیادی است که پشتیبانی می کند.  

 

منبع: بین دانلود http://bindownload.com

دانلود آهنگ جدید کیانوش فرد به نام نه دیگه

دانلود آهنگ جدید کیانوش فرد به نام نه دیگه 

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای کیانوش فرد به نام نه دیگه با بالا ترین کیفیت
آهنگ و تنظیم : کیانوش فرد ، ترانه : سیروس فرد ، میکس و مسترینگ : آرمان محمدی

MP3 – 320

Kianoosh Fard – Na Dige

MP3 – 128

Kianoosh Fard – Na Dige 

منبع: پاپ موزیک http://pop-music.ir

مشاهده انواع فایل ها با نرم افزار قدرتمند MegaView 12.0.0.301

 

MegaView نام نرم افزار همه فن حریفی است که بعد از بارگزاری و کار کردن با آن متوجه خواهید شد یکی از قدرتمدترین نرم افزارهای مدیریتی و پخش کننده را در اختیار دارید که می توانید از تمامی امکانات موجود در ان تنها با کلیکی ساده بهره مند شوید. این نرم افزرا یک بسته نرم افزاری جامع و کامل در زمینه پخش تصاویر ، فایلهای مولتی مدیا و فرمت های نوشتاری و Office می باشد. به طور کلی می توان گفت که بوسیله این نرم افزار قدرتمند شما قادر خواهید بود تا انواع فرمتهای صوتی ٬ تصویری ٬ فایلهای آفیس ٬ پاورپوینت ٬ صفحات وب ٬ فایلهای PDF و تقریبا هر فرمتی که در سیستم خود دارید را مشاهده کرده و از امکانات این نرم افزار لذت ببریید. چنانچه در سیستم خود فایل تصویری و یا مولتی مدیا نیز دارید و از سردرگمی آنها خسته شده ه اید ، می توانید مدیریت و مرتیب کردن آنها را به MegaView بسپارید و به این سر درگمی خاتمه داده ، فایلهای خود را سر و سامان دهید. به کمک این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا تصاویر را در کامپیوتر خود مدیریت و سازمان دهی کرده ، چنانچه لازم بود آنها را ویرایش کرده ، و همچنین قادر خواهید بود فایلهای اجرایی مالتی مدیا از آنها ساخته و در نهایت آنها را در سی دی و یا دی وی دی مورد نظر خود آرشیو کنید. 

 

منبع: بین دانلود http://bindownload.com

دانلود بازی یورش به سنگر Super Trench Attack

Super Trench Attack دانلود بازی یورش به سنگر Super Trench Attack 

Super Trench Attack یک بازی اکشن با گرافیک ساده و طنز آمیز است که برای PC توسط کمپانی Retro Army عرضه شده است و در آن به جای سربازی ایفای نقش می کنید. ارتش کشورتان بعد از جنگ های سختی که در بازی پشت سر گذاشته است، نیرو های بسیار زیادی را از دست داده و به شدت با کمبود نیرو های نظامی مواجه شده است. داستان بازی از موقعی شروع می شود که آنالیزور ارتش این گزارش را به فرمانده می دهد و همین امر باعث می شود تا فرص مناسبی برای سربازانی همانند شما فراهم شود تا مهارت های خود را در ارتش ثابت کنید و به عنوان یکی از اعضای ثابت در آن جا مشغول به کار شوید. در ابتدای بازی Super Trench Attack اشتباهات بسیاری انجام می دهید ولی فرمانده از آن ها چشم پوشی می کند تا یک سرباز قدرتمند و دلاور شوید.

در همین حال ارتش سیاه دشمن به کشور حمله می کند و به عنوان یکی از نیرو های نفوذی به خاک دشمن فرستاده می شوید و یک سلاح معمولی برای دفاع از خودتان به دست می گیرید. پس از این که کار های اولیه را برای جاسوسی در Super Trench Attack انجام دادید، از طرف فرمانده ماموریت های مختلفی بر عهده تان قرار داده می شوند که باید از پس آن ها به خوبی بر آیید و با حداقل امکانات، کار را به بهترین نحو به اتمام برسانید. طبیعتا دشمنان زیادی سر راهتان را سد خواهند کرد و از پیشروی شما در خاکشان جلوگیری می کنند، بنابراین باید از اسلحه تان به خوبی کمک بگیرید و آن ها را از بین ببرید. گرافیک و کیفیت تصویری بازی Super Trench Attack در حد معمولی طراحی شده است و حالتی استراتژیک دارد، اما گیم پلی بسیار مناسبی نسبت به حجم بسیار پایینش دارد. 

 

حجم فایل : 48.21 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده 

منبع: www.freegames.ir

دانلود بازی کم حجم تکه تکه کردن میوه ها Fruit Cut 2.0

دانلود بازی کم حجم و زیبای تکه تکه کردن میوه

بهترین بازی های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بازی کم حجم و بسیار زیبا مدت ها با تکه تکه کردن میوه ها در اندروید سرگرم شوید و از رایگان بازی کردن لذت ببرید؟

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم به شما کاربران عزیز ، بازی جدید و بسیار زیبایی را در سبک بازی معروف Fruit Ninja معرفی کنیم. Fruit Cut نام بازی جدیدی است که در جریان این بازی با تکه تکه کردن میوه ها ، شما در حال و هوای بازی Fruit Ninja قرار می گیرید. بازی در سبک همیشگی ، با انگشتان خود می توانید میوه های مختلف را تکه تکه کنید. بدون شک معتاد آن خواهید شد ! همانند بازی Fruit Ninja ، بازی Fruit Cut نیز بخش عظیمی از فروش بازی های فروشگاه آندروید را به خود اختصاص خواهد داد. تنها کاری که باید بکنید این است که میوه هایی که به سمت بالا پرتاب می شوند را با انگشتانتان تکه تکه کنید ، ما مطمئن هستیم از صدای تکه تکه شدن آنان لذت خواهید برد ! مهم ترین نکته در مورد بازی Fruit Cut رایگان بودن آن است. این بازی دارای ۴ حالت مختلف است که شخص بازی کننده ، با انجام آنان رکوردهای خود را به ثبت می رساند. تابستان فقط فصل میوه های رنگارنگ نیست ! بلکه شما می توانید از تکه تکه کردن آنان در بازی Fruit Cut نیز لذت ببرید. پس در بازی Fruit Cut به ما بپیوندید و ساعات و اوقات فراغت خوشی را به همراه دوستان خود رقم بزنید. تصاویر بیشتر از محیط بازی را نیز می توانید در ادامه مطلب مشاهده فرمایید.

بازی رایگان و جدید

 

بازی کم حجم اندروید

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم : ۵٫۳ مگابایت 

منبع: نیو فور آندروید http://www.new4android.ir

دانلود آهنگ ندیم به نام نگو با بالا ترین کیفیت

دانلود آهنگ ندیم به نام نگو با بالا ترین کیفیت

دانلود آهنگ ندیم به نام نگو

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای ندیم به نام نگو با بالا ترین کیفیت
ترانه : مهرزاد امیرخانی ، آهنگ و تنظیم : مرتضی پاشایی

متن آهنگ ندیم به نام نگو  :

نگو
نگو دوست ندارم
نمیتونم بدون تو آخه دووم بیارم

بیا
بیا شکسته قلب من
بیا بذار تموم شه انتظارم

تورو به هرچی میپرستی
قسم میدم یه بار دیگه بیا بمون کنارم
آخه خودت میدونی توی دنیا غیر تو کسی رو من ندارم

بگو
که رفتنت یه خوابه
یه قلب بی گناهه که داره میره زیر پای تو

نرو
نبودنت عذابه
بگو همش یه خوابه
تورو خدا بمون پیشم نرو

نرو
نرو به پات میفتم
هنوز یه عالم حرفا مونده که بهت نگفتم

بمون
میدونی بی تو میمیرم
تموم میشم اگه بهت نگفتم

بگو
بگو که اشتباهه
بگو به غیر من به هیچ کسی نگاه نکردی

نرو
تمومه کار من اگه یه روز بری و دیگه بر نگردی

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ ندیم به نام نگو با بالا ترین کیفیت

♫♫♫♫♫♫

بگو
که رفتنت یه خوابه
یه قلب بی گناهه که داره میره زیر پای تو

نرو
نبودنت عذابه
بگو همش یه خوابه
تورو خدا بمون پیشم نرو

نگو
نگو دوست ندارم
نمیتونم بدون تو آخه دووم بیارم

بیا
بیا شکسته قلب من
بیا بذار تموم شه انتظارم…

MP3 – 128
منبع: پاپ موزیک http://pop-music.ir

دانلود بازی مسابقات رالی در خیابان های لندن Furious 6

دانلود بازی ماشین سواری جدید و مهیج

بازی ماشین اندروید

آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار مهیج و جذاب ماشین سواری نهایت لذت را از مسابقات رالی در اندروید خود ببیرید؟

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

با Fast & Furious 6 در جهان قدم بردارید ! با انجام مسابقات پر سرعت و نفس گیر در خیابان های لندن ، مقدار زیادی پول به جیب بزنید ! شما را به سری ششم بازی محبوب Fast & Furious دعوت می کنیم ، بازی فوق العاده ای که در جریان سری فیلم های Fast & Furious و دزدی خودروهای روز دنیا ساخته شده است. از جمله ویژگی های نسخه ششم بازی Fast & Furious می توان به گرافیک فوق العاده و مسابقات آنلاین اعتیاد آور اشاره کرد.

ویژگی های کلیدی Fast & Furious 6 : با انجام مأموریت ها و گذر از مراحل مختلف این بازی ، نام رانندگان شماره یک فعلی را کنار زده و به شخصیتی مشهور در میان رانندگان شهر لندن تبدیل شوید. با انجام مأموریت ها و جمع آوری پول ها ، می توانید خودروهای خود را ارتقا دهید ، البته لوازم جانبی بسیار در این بازی نیز در کنار گرافیک حیرت انگیز آن ، هیجان خاصی را به شخص پلیر هدیه کرده است.

Fast & Furious 63

 

بازی ماشین رالی

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم : ۳۲ مگابایت 

منبع: نیو فور آندروید http://www.new4android.ir

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام چشمه ی طوسی

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام چشمه ی طوسی

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن چاوشی به نام چشمه ی طوسی با بالا ترین کیفیت
ترانه : حسین صفا ، آهنگ و تنظیم : محسن چاوشی

متن آهنگ جدید محسن چاوشی به نام چشمه ی طوسی :

روی هر ضرر باید استفاده ای باشه

باخت باید احساس فوق العاده ای باشه

آه فاتح قلبم فکرشم نمی کردی

رام کردن این شیر کار ساده ای باشه

آه چشمه ی طوسی آه چشم ویروسی

بعد از این به هر دردی مبتلا بشم خوبه

مبتلا بشم مردم مبتلا نشم مردم

از تو درده لذت بخش هر چی میکشم خوبه

من یه بچه شیطون توی کوچه ها بودم

عشق تو بزرگم کرد عشق تو هلاکم کردم

جیک جیک مستونم بود و عشق بازی گوش

مثل جوجه مرده توی باغچه خاکم کرد

آه چشمه ی طوسی آه چشم ویروسی

بعد از این به هر دردی مبتلا بشم خوبه

مبتلا بشم مردم مبتلا نشم مردم

از تو درده لذت بخش هر چی میکشم خوبه

آفرین  به این زور و آفرین به این بازو

آفرین به این چشما آفرین به این ابرو

آفرین به هر شب که بی گدار می باره

با جنون در افتادن خیلی آفرین داره

با تو هیشکس جز من بی سپر نمی جنگه

با تو هیشکس از این بیشتر نمی جنگه

با جنون در افتادم باز کار دستم داد

آه فاتح قلبم عشق تو شکستم داد

آه چشمه ی طوسی آه چشم ویروسی

آه چشمه ی طوسی آه چشم ویروسی

آه چشمه ی طوسی آه چشم ویروسی

MP3 – 320

Mohsen Chavoshi – Cheshmeye Toosi

MP3 – 128

Mohsen Chavoshi – Cheshmeye Toosi 

منبع: پاپ موزیک http://pop-music.ir

دانلود بازی کم حجم جت جنگی Turbo Racing

دانلود بازی کم حجم و جدید جت جنگی

دانلود بهترین بازی های اندروید

 آیا دوست دارید بازی دانلود با کم حجم و زیبا نهایت هیجان را در اندروید خود تجربه کنید و از هدایت جت جنگی لذت ببرید.

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر

قطعا تا به حال این سرعت بالا را تجربه نکرده اید. در این بازی مسابقه ای و جنگی باید هدایت یک جت پر سرعت را بر عهده بگیرید که در تمام مسیر حریفانی مزاحم را پیش روی دارد. در اوج سرعت امکان اینکه مزاحمینی برای شما فراهم بشوند دارد اما مسیر شما آشکار است و بر روی خطی مانند راه آهن حرکت میکنید و فقط باید پیچ ها را رعایت کنید, این کار برای اوج گرفتن سرعت شما میباشد تا جایی که اطراف بازی و محیط برای شما تیره و تار میشود.

Turbo Racing

 

بازی جت جنگی

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم: ۲۱٫۳۵ مگابایت 

منبع: نیو فور آندرویید http://www.new4android.ir/

دانلود آهنگ پویا بیاتی با نام برو خوشبخت بشی

دانلود آهنگ پویا بیاتی با نام برو خوشبخت بشی

دانلود آهنگ بسیار زیبای پویا بیاتی با نام برو خوشبخت بشی با بالا ترین کیفیت
ترانه : پویا بیاتی ، تنظیم :‌ فریبرز خاتمی

متن آهنگ پویا بیاتی با نام برو خوشبخت بشی :

منو یادت نمیاد میدونم

تا همینجاشم ازت ممنونم

دیگه حتی نفسم در نمیاد

کاری جز دعا ازم بر نمیاد

برو خوش باش برو شیرینم

من به آینده تو خوش بینم

برو که الهی خوشبخت بشی

مثل من درد جدایی نکشی

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ پویا بیاتی با نام برو خوشبخت بشی

♫♫♫♫♫♫

نوش جونت همه ی بی کسیام

برو خوشبخت بشی

منو ول کردی با دلواپسیام

برو خوشبخت بشی

اگه رفتی اگه تنها موندم

برو خوشبخت بشی

اگه تو خاطره هات جا موندم

برو خوشبخت بشی

نوش جونم که همش دلتنگم

نگران من نباش اگه گریه داره این آهنگم

نگران من نباش

اگه عمرم داره از کف میره

نگران من نباش

اگه هر شب نفسم میگیره

نگران من نباش

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ پویا بیاتی با نام برو خوشبخت بشی

♫♫♫♫♫♫

کاش که میشد با دلم می ساختی

تو هنوز دل منو نشناختی

کاش مثل گذشته عاشق بودی

کاش همون آدم ثابق بودی

برو خوش باش برو شیرینم

من به آینده تو خوشبینم

برو که الهی خوشبخت بشی

مثل من درد جدایی نکشی

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ پویا بیاتی با نام برو خوشبخت بشی

♫♫♫♫♫♫

نوش جونت همه ی بی کسیام

برو خوشبخت بشی

منو ول کردی با دلواپسیام

برو خوشبخت بشی

اگه رفتی اگه تنها موندم

برو خوشبخت بشی

اگه تو خاطره هات جا موندم

برو خوشبخت بشی

نوش جونم که همش دلتنگم

نگران من نباش اگه گریه داره این آهنگم

نگران من نباش

اگه عمرم داره از کف میره

نگران من نباش

اگه هر شب نفسم میگیره

نگران من

نگران من

نگران من نباش

MP3 – 320

Pouya Bayati – Boro Khoshbakht Beshi

MP3 – 128

Pouya Bayati – Boro Khoshbakht Beshi 

منبع: پاپ موزیک http://pop-music.ir

دانلود بازی اکشن Total Recall 1.3.0

دانلود بازی اکشن تفنگی  Total Recall 1.3.0

Total Recall

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر
بازی هیریت انگیز Total Recall 1.3.0 بر اساس داستان واقعی فیلم TOTAL ساخته شده است و همین آن را از سایر بازی ها متمایز می نماید. بازی به قدری هیجانی میباشد که اگر استارت آن را بزنید شما را از دنیای واقعی دور میکند و ساعت مشغول بازی خواهید شد.بازی در سال ۲۰۸۴ سبک اکشن و علمی تخیلی است و اتفاقات بازی در حالی که دنیا میان رویا و حقیقت گیر افتاده است اجرا میشود . سرنوشت جهان در دستان شما میباشد و باید مرز بین این دو را از هم مقایسه کنید . افرادی ترسناک و هیولا هایی در این بازی دشمن شما خواهند بود که با داشتن سلاح های گوناگون قادر به نابودی آن ها خواهید شد.

Total Recall

 

بازی اکشن

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم: ۱۰۸ مگابایت 

منبع: نیو فور آندروید http://www.new4android.ir

دانلود بازی اکشن ۲۰۱۳ Elite Force 3.7

بازی اکشن Elite Force 3.7 

پیش نیاز : آندروید ۱,۶ و بالاتر
این بازی اندروید را در موبایل و تبلت اندرویدی خود تجربه کنید و لذت ببرید.Elite Force 3.7 شامل ۴ مبارزه میباشد که آنها را بررسی میکنیم.
۱٫ نیروی ELITE
بازی نیروی نخبگان در این نبرد اول، شما عضو مخفی از تیم دفاع نیروهای نخبه هستند. ماموریت شما  دفاع از ایستگاه خود در برابر حملات دشمنان است.
۲٫ DELTA FORCE
در این نبرد به سبک بازی، شما یک عضو نیروهای دلتا میباشدی و شما کنترل یک وسیله نقلیه ارتش humvee را بر عهده دارید که مبارزان  در تلاش برای گریز از ارتش شورشی میباشند. برای به انجام رساندن ماموریت خود را، شما نیاز به مبارزه با کماندوی شورشی، ترور موتور سیکلت، گشت Recon است، تانک و هلیکوپتر های به منظور فرار.
۳٫ مقابله با محاصره
این نبرد ۳RD است. ترکیبی از برج دفاع، استراتژی زمان واقعی و بازی در یک بازی جنگ است. شما فرمانده یک برج برجک. ماموریت شما این
است که به دفاع از شهر در برابر حمله به نیروهای شورشی متشکل از پیاده نظام، تانک و راکت.
۴٫ نبرد جنگ
در این نبرد ۴TH، شما به فرمانده ارتش ارتقا داده شده اید که در جنگی استراتژی در شرایط مرطوب و دریایی به مبارزه با دشمن برمیخیزید.

بازی اکشن 2013

 

بازی اکشن Elite Force 3.7

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم: ۳ مگابایت 

منبع: نیو فور آندروید http://www.new4android.ir