ورزش صبحگاهي در پارك

گلف

كاراته زنان

بيوگرافي فریدون زندی

فریدون زندی (زادهٔ ۶ اردیبهشت ۱۳۵۸  در امدن، آلمان) یکی از بازیکنان فوتبال ایرانی/آلمانی است. وی دارای قد ۱۸۴ سانتیمتر است. او از اواخر سال ۲۰۰۴ و پس از درخواست مقامات فدراسیون به تیم ملي فوتبال ایران پیوست.

 او پیش از این برای تیم ملی زیر ۲۱ سال آلمان بازی کرده بود. وی نخستین بار در زمان برانکو ایوانکوویچ به تیم ملی ایران دعوت شد. اولین بازی ملی خود را در مقابل تیم ملی بحرین انجام داد. اولین گل ملی خود را در برابر آذربایجان به ثمر رساند. وی سابقه بازی در باشگاههای آلمان و قبرس را دارد. در حال حاضر عضو باشگاه استیل اذین تهران می‌باشد.

يه صحنه ورزشي (دوچرخه سواري)

جودو بانوان

موج سواری

موج سواري

عکس کشتی کج

عکس کشتی کج

نبرد 25 ساعته قائم مقامي یک رکورد جهانی جدید

ehsan gha am maghami

ایران اکونومیست: احسان قائم مقامي استاد بزرگ شطرنج ايران پس از 25 ساعت و 15 دقيقه تلاش، توانست ركورد جهان را بشكند و نام خود و ايران را در كتاب گينس ثبت كند.

(ايسنا)، استاد بزرگ شطرنج ايران پس از 25 ساعت و 15 دقيقه تلاش و شكست590 شطرنج باز، نام خود و ايران را در كتاب ركوردهاي گينس ثبت كرد.
او براي رسيدن به اين دستاورد مهم برابر 614 شطرنج باز كه از سراسر ايران به تهران آمده بودند فرا گرفت و در رقابت با آنها چيزي حدود 55 كيلومتر راه رفت و از ميان حريفان خود به 8 نفر باخت و با 16 نفر مساوي كرد.

ادامه در ادامه مطلب

منبع: ایران اکونومیست

ادامه نوشته

وزنه برداری دختران

وزنه برداری دختران