کهکشان دانلود-بازی-برنامه-کلیپ مبایل-عکس

ما آماده تبادل لینک با شما هستیم .داشتن حداقل ۸۰ بازدید روزانه الزامی است. لینک ما (بازی-برنامه-کلیپ مبایل-عکس)

کهکشان دانلود-بازی-برنامه-کلیپ مبایل-عکس

ما آماده تبادل لینک با شما هستیم .داشتن حداقل ۸۰ بازدید روزانه الزامی است. لینک ما (بازی-برنامه-کلیپ مبایل-عکس)

عید شما مبارک

 

 

       عید شما مبارک

نرم افزار مکالمه از طریق بلوتوث

نرم افزار مکالمه از طریق بلوتوث



 حجم 34 کیلو بایت


نکته: سیستم بلوتوث در گوشی موبایل همواره امکانات فوق العاده ای را در اختیار صاحبان آن قرار می دهد. این بار نرم افزار Bluetooth Call که به کمک آن شما می توانید از طریق بلوتوث گوشی موبایل خود با دیگران مکالمه کنید را معرفی و در اختیار شما قرار می دهیم. بدیهی است که جهت برقراری تماس نیاز به نصب نرم افزار در تلفن همراه دو طرف مکالمه است

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

بازی جدید تکن موبایل Tekken Mobile با فرمت جاوا

Tekken-Mobile_www.MihanDownload.com.jpg
دانلود بازی بسیار زیبا و جدید تکن موبایل Tekken Mobile که دارای سبک اکشن و مسابقه ای است. این بازی موبایل از نظر گرافیک در سطح بسیار بالایی می باشد که محصول سال 2010 شرکت Namco می باشد. این بازی جاوای موبایل در حال حاضر فقط در سایز 240x320 ارایه شده است که میتوانید این بازی را در یک فایل فشرده با حجمی کم در ادامه مطلب از سایت میهن دانلود دریافت کنید.
 

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

نرم افزار پرتابل رادیو و تلویزیون اینترنتی Readon TV Movie Radio

Readon TV Movie Radio Player v6.2.0.0 Portable [www.MihanDownload.com].jpgبه جرات می توان گفت که رادیو و تلویزیون یکی از پر طرفدارترین و در عین حال مهیج ترین سرگرمی های مردم به شمار می روند. هر فرد در طول شبانه روز چندین ساعت از وقت خود را صرف تماشای تلویزیون و یا گوش دادن به رادیود می کند. امروزه به دلیل پیشرفت سریع علم و دسترسی آسان به این دو رسانه پرطرفدار افراد نه تنها در خانه هایشان بلکه در محل کار ، مترو ، خیابان ، و حتی در محیط اینترنت نیز می توانند ساعاتی از وقت خود را صرف تماشای تلویزیون و یا گوش دادن به ایستگاه رادیویی مورد علاقه شان کنند. همانطور که می دانید می توان با داشتن یک سرعت اینترنتی مناسب شبکه های تلویزیونی سراسر جهان را مشاهده کرد البته فقط داشتن سرعت اینترنت مناسب کافی نیست بلکه شما به نرم افزاری جهت دریافت کانال های ماهواره ای نیاز دارید تا بتوانید به صورت آنلاین تلویزیون نگاه کنید. تا به حال در میهن دانلود نرم افزار های مختلفی را در زمینه ی مشاهده ی تلویزیون و نیز گوش دادن به رادیو از اینترنت  به شما معرفی نمودیم امروز هم یکی دیگر از این نرم افزار ها را برایتان آماده کرده ایم.
نام این نرم افزار Readon TV Movie Radio Player می باشد که شما با کمک آن می توانید به راحتی و با داشتن سرعت اینترنتی مناسب مدت زمانی را که در اینترنت سپری می کنید را صرف تماشای شبکه های تلویزیونی و یا گوش دادن به برنامه های رادیویی سراسر جهان کنید. تقسیم بندی شبکه ها و کشور ها در این نرم افزار هم کاملآ شبیه سایر نرم افزارهایی است که در این زمینه ساخته شده اند در واقع شما با انتخاب کشور مورد نظر خود در قسمت تلویزیون، می توانید لیستی از کانال های تلویزیونی آن را که در زمینه های ورزش ، فیلم ، اخبار و ... فعالیت دارند را مشاهده کنید که با کلیک بر روی هر کدام از آنها ظرف چند ثانیه برنامه های در حال پخش از سوی شبکه مورد نظرتان را می توانید تماشا کنید. در قسمت رادیو هم به همین صورت بوده و در جلو هر ایستگاه موضوعی در قالب موزیک ، فیلم ، اخبار و ... نوشته شده است تا کاربران به راحتی بتوانند به ایستگاههای مورد نظرشان دسترسی داشته باشند. البته علاوه بر قسمتهای رادیو و تلویزیون، دو قسمت دیگر هم در این نرم افزار قرار داده شده که مربوط به شبکه های تلویزیونی است که در فقط در موضوع فیلم و ورزش فعالیت دارند و هدف این نرم افزار از قرار دادن این دو قسمت دسترسی سریعتر کاربران به شبکه های نمایش فیلم و پخش ورزشی بوده است. همچنین می توانید برای دسترسی سریعتر به شبکه های مورد علاقه ی خود آن ها را در قسمت Favorites ذخیره کرده تا در صورت نیاز بدون اتلاف وقت به آن ها دسترسی داشته باشید علاوه بر این میتوانید در میان لیست کانال های موجود به جستجو کنید. نسخه ای را که در اختیارتان قرار دادیم پرتابل بوده و نیازی به نصب ندارد و تنها با کلیک بر روی آیکون برنامه اجرا می شود که شما می توانید با کپی کردن فایل های نرم افزار در فلش مموری خود در صورت نیاز از آن در محل های مختلف مانند کافی نت ها که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد استفاده کنید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
- امکان مشاهده ی برنامه های تلویزیونی کشورها از طریق اینترنت.
- امکان گوش دادن به برنامه های رادیویی کشورها از طریق اینترنت.
- امکان دریافت و مشاهده ی برخی از شبکه ها حتی با سرعت پایین اینترنت.
- داشتن قسمتی که فقط در آن شبکه های پخش برانه های ورزشی قرار دارند.
- امکان اضافه کردن شبکه ها و ایستگاههای مورد علاقه به قسمت Favorites.
- امکان ضبط موسیقی های در حال پخش از سوی ایستگاههای رادیویی.
- داشتن HotKey برای دسترسی سریعتر به قسمتهای مختلف نرم افزار.
- داشتن قسمتی که فقط در آن شبکه های پخش فیلم قرار دارند.
- امکان نمایش برنامه ها به صورت تمام صفحه.
- داشتن تایمر برای خاموش کردن خودکار رایانه.
- امکان قرار دادن پسورد بر روی نرم افزار.
- پرتابل بودن و قابل حمل با فلش مموری.
- قابلیت بروز رسانی نرم افزار از اینترنت.
- داشتن چندین اسکین زیبا و قشنگ.
- داشتن محیط زیبا و کاربرپسند.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- داشتن حجم مناسب.
- اجرا با یک کلیک.
- کاربرد آسان.
- و ...

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...