کهکشان دانلود-بازی-برنامه-کلیپ مبایل-عکس

ما آماده تبادل لینک با شما هستیم .داشتن حداقل ۸۰ بازدید روزانه الزامی است. لینک ما (بازی-برنامه-کلیپ مبایل-عکس)

کهکشان دانلود-بازی-برنامه-کلیپ مبایل-عکس

ما آماده تبادل لینک با شما هستیم .داشتن حداقل ۸۰ بازدید روزانه الزامی است. لینک ما (بازی-برنامه-کلیپ مبایل-عکس)

دانلود آهنگ پویا بیاتی با نام برو خوشبخت بشی

دانلود آهنگ پویا بیاتی با نام برو خوشبخت بشی

دانلود آهنگ بسیار زیبای پویا بیاتی با نام برو خوشبخت بشی با بالا ترین کیفیت
ترانه : پویا بیاتی ، تنظیم :‌ فریبرز خاتمی

متن آهنگ پویا بیاتی با نام برو خوشبخت بشی :

منو یادت نمیاد میدونم

تا همینجاشم ازت ممنونم

دیگه حتی نفسم در نمیاد

کاری جز دعا ازم بر نمیاد

برو خوش باش برو شیرینم

من به آینده تو خوش بینم

برو که الهی خوشبخت بشی

مثل من درد جدایی نکشی

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ پویا بیاتی با نام برو خوشبخت بشی

♫♫♫♫♫♫

نوش جونت همه ی بی کسیام

برو خوشبخت بشی

منو ول کردی با دلواپسیام

برو خوشبخت بشی

اگه رفتی اگه تنها موندم

برو خوشبخت بشی

اگه تو خاطره هات جا موندم

برو خوشبخت بشی

نوش جونم که همش دلتنگم

نگران من نباش اگه گریه داره این آهنگم

نگران من نباش

اگه عمرم داره از کف میره

نگران من نباش

اگه هر شب نفسم میگیره

نگران من نباش

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ پویا بیاتی با نام برو خوشبخت بشی

♫♫♫♫♫♫

کاش که میشد با دلم می ساختی

تو هنوز دل منو نشناختی

کاش مثل گذشته عاشق بودی

کاش همون آدم ثابق بودی

برو خوش باش برو شیرینم

من به آینده تو خوشبینم

برو که الهی خوشبخت بشی

مثل من درد جدایی نکشی

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ پویا بیاتی با نام برو خوشبخت بشی

♫♫♫♫♫♫

نوش جونت همه ی بی کسیام

برو خوشبخت بشی

منو ول کردی با دلواپسیام

برو خوشبخت بشی

اگه رفتی اگه تنها موندم

برو خوشبخت بشی

اگه تو خاطره هات جا موندم

برو خوشبخت بشی

نوش جونم که همش دلتنگم

نگران من نباش اگه گریه داره این آهنگم

نگران من نباش

اگه عمرم داره از کف میره

نگران من نباش

اگه هر شب نفسم میگیره

نگران من

نگران من

نگران من نباش

MP3 – 320

Pouya Bayati – Boro Khoshbakht Beshi

MP3 – 128

Pouya Bayati – Boro Khoshbakht Beshi 

منبع: پاپ موزیک http://pop-music.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد