کهکشان دانلود-بازی-برنامه-کلیپ مبایل-عکس

ما آماده تبادل لینک با شما هستیم .داشتن حداقل ۸۰ بازدید روزانه الزامی است. لینک ما (بازی-برنامه-کلیپ مبایل-عکس)

کهکشان دانلود-بازی-برنامه-کلیپ مبایل-عکس

ما آماده تبادل لینک با شما هستیم .داشتن حداقل ۸۰ بازدید روزانه الزامی است. لینک ما (بازی-برنامه-کلیپ مبایل-عکس)

دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس به نام واسه برگشت دیره

دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس به نام واسه برگشت دیره

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبا مهدی مدرس به نام واسه برگشت دیره با بالا ترین کیفیت

متن آهنگ جدید مهدی مدرس به نام واسه برگشت دیره :

از اول جاده پیدا بود آره این راه بن بسته

منم که یه عمریه به یه دیوار دل بسته

کنارم قد کشید و من بهش راه و نشون دادم

ولی چشماش و بست و رفت ندید چجوری جون دادم

هنوزم باورش سخته هنوزم قلب من گیره

به فکر من نباش عشقم واسه برگشتنت دیره

هنوزم باورش سخته هنوزم قلب من گیره

به فکر من نباش عشقم واسه برگشتنت دیره

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس به نام واسه برگشت دیره

♫♫♫♫♫♫

دیگه هیچی مرتب نیست کی میگه همه چی خوبه

تو رفتی و هنوز یادت توی این سینه می کوبه

آره این آخره قصست از اول جاده پیدا بود

دلم یه قایق تنها روی موجای دریا بود

هنوزم باورش سخته هنوزم قلب من گیره

به فکر من نباش عشقم واسه برگشتنت دیره

هنوزم باورش سخته هنوزم قلب من گیره

به فکر من نباش عشقم واسه برگشتنت دیره

MP3 – 320

Mehdi Modarres – Vase Bargashtanet Dire

MP3 – 128

 Mehdi Modarres – Vase Bargashtanet Dire  

منبع: پاپ موزیک http://pop-music.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد