کهکشان دانلود-بازی-برنامه-کلیپ مبایل-عکس

ما آماده تبادل لینک با شما هستیم .داشتن حداقل ۸۰ بازدید روزانه الزامی است. لینک ما (بازی-برنامه-کلیپ مبایل-عکس)

کهکشان دانلود-بازی-برنامه-کلیپ مبایل-عکس

ما آماده تبادل لینک با شما هستیم .داشتن حداقل ۸۰ بازدید روزانه الزامی است. لینک ما (بازی-برنامه-کلیپ مبایل-عکس)

بازی شیرین و مهیج Chicken Attack Deluxe v1.5.2

بازی شیرین و مهیج Chicken Attack Deluxe v1.5.2

نسخه دیگری از بازی Chicken Attack که از بازیهای سرگرم کننده و بسیار مهیج میباشد و با 119 مرحله بسیار متنوع هر کاربری را جذب میکند و ساعتها پای سیستم می نشاند.


بازی شیرین و مهیج  Chicken Attack Deluxe v1.5.2




بازی شیرین و مهیج  Chicken Attack Deluxe v1.5.2

 منبع : www.pcmoj.com

۱۶۱۷۰ کیلوبایت 

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

دانلود بدون درد سر از رپیدشیر با RapidShare Plus v3.1

دانلود بدون درد سر از رپیدشیر با RapidShare Plus v3.1


 
    اکثر کاربران در دنیای مجازی اینترنت می دانند سایت هایی هستند که با دارا بودن سرور های قدرتمند فایل ها را میان کاربران به اشتراک می گذارند. یکی از این سایت ها که امروز و از چند سال قبل محبوبیتی فوق العاده بالا داشته است رپیدشیر نام دارد. سایتی که مدت زیادی را برای محبوب شدن و به اوج رسیدن صرف نکرد. این سایت به دادن قابلیت های مهمی توانسته به معروف ترین سایت به اشتراک گذاری فایل ها تبدیل شود. اما به طبع محدودیت هایی را هم برای سرورها و فایل هایش در نظر گرفته است. کاربرانی که از این سایت اکانت پرمیوم خریداری نمایند بدون هیچ گونه مشکلی و با بالاترین سرعت ممکن می توانند فایل های مورد نظر را دریافت کنند. اما کاربرانی که قصد استفاده رایگان از رپیدشیر را دارند با مشکلاتی برای دانلود رو به رو خواهند بود. نبود قابلیت Resume ، یک دانلود در هر لحظه ، پائین بودن سرعت دانلود و مسدود شدن آی پی ها تنها نمونه ای از این مشکلات است. امروزه رپیدشیر به اوج خود نزدیک شده است. همانطور که می بینیم تقریبا 90 درصد سایت ها برای به اشتراک گذاری فایل ها از این سایت استفاده می کنند. آسان دانلود هم برای لینک های کمکی از رپیدشیر بهره می برد. بسیاری از کاربران برای دانلود از رپیدشیر محدودیت هایی دارند. اولا شاید به صرفه نباشد برای دانلود در سطح چند کیلوبایت و یا نهایتا چند مگابایت اکانت خریداری شود و ثانیا همه کاربران همیشه که قصد دانلود از این سایت را ندارند. 
گروه آسان دانلود این بار قصد دارد برای آن دسته از کاربرانی که می خواهند از رپیدشیر به صورت رایگان استفاده کنند ابزاری با نام RapidShare Plus را معرفی نماید. نرم افزاری بسیار کم حجم که هیچ گونه نیازی به نصب ندارد و بدون درد سر لینک های رپیدشیر را دانلود می نماید. مهم ترین مشکلی که این نرم افزار دارد فعلا قابلیت Resume است. اما بقیه قابلیت های این ابزار این مشکل را می پوشاند. مسدود شدن آی پی ها ، دانلود همزمان و ... همگی در این ابزار برطرف شده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار RapidShare Plus v3.1: 
- دانلود بدون درد سر از رپیدشیر و از بین رفتن بسیاری از محدودیت ها
- بالا بودن سرعت دانلود 
- دانلود همزمان چندین فایل
- از بین رفتن محدودیت مسدود سازی آی پی ها
- قابلیت زمان بندی دانلود ها
- حجم بسیار اندک در حدود 40 کیلوبایت
- ابزاری بدون نیاز به هیج گونه نصب و به صورت پرتابل

- و ...

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

دسترسی راحت به تنظیمات مخفی ویندوز WinBoost 4.90 with crack

دسترسی راحت به تنظیمات مخفی ویندوز WinBoost 4.90 with crack

نرم افزار WinBoost برنامه ایی برای دسترسی راحت به تنظیمات مخفی و مختلف ویندوز میباشد , با نرم افزار فوق میتوانید به صدها تنظیم مخفی ویندوز دسترسی داشته باشید , نظیر : دسترسی آسان به تنظیمات منوی استارت , دسکتاپ , اکسپلور ویندوز و ... , شما به کمک نرم افزار فوق میتوانید به همه تنظیمات و قابلیتهایی که در حالت عادی در دسترس شما قرار ندارند , دسترسی پیدا کنید و آنها را تغییر دهید , این نرم افزار با کلیه ویندوزها سازگاری دارد.

دسترسی راحت به تنظیمات مخفی ویندوز WinBoost 4.90 with crack



منبع : www.pcmoj.com

 1500 کیلوبایت

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

بازی دلفین لیزری

بازی دلفین لیزری



حجم : 2.8 مگابایت
منبع : www.2baksa.net

دانلود در ادامه مطلب


Take control of Laser Dolphin in this exciting underwater adventure. You will encounter strange sea creatures such as the Robotic Shark and TNT Turtle. Defeating them will require wits, reflexes, and a giant laser strapped to your back. Download now and experience the action, adventure, and underwater fun of Laser Dolphin.
# Frolic your way through 70 levels in 4 different worlds.
# Collect all 250 Gold Dolphins for extra health and fun bonuses.
# Outwit and destroy 11 bizarre sea creatures.
# 3 different styles of play: Action, Stunt, and Racing
ادامه مطلب ...

بازی سوپر ماریو به سبک سه بعدی

بازی سوپر ماریو به سبک سه بعدی
بازی قدیمی و محبوب سوپر ماریو همیشه در یاد ماباقی خواهد ماند چون این بازی از اولین روزی که برای دستگاه میکرو به بازار آمد موفق بود و همه به نوعی عاشق این بازی شدند.این بازی توسط شرکت های مختلف در نسخه هایی با داستان های مختلف تولید شد و تقریبا همه آنها از بازی ها موفق بودند.
نسخه هایی از این بازی برای کامپیوتر تبدیل شدند؛ مثلا نسخه اول سوپر ماریو برای دستگاه میکرو، که با گرافیک این بازی ها بسیار پایین بود. ولی نسخه جدید سوپر ماریو تحت عنوان سوپر ماریو XP به بازار عرضه شده، که از گرافیک نسبتا خوبی برخوردار هست.
در این نسخه ماریو از وسایلی مانند چکش، بومرنگ، و... برای مقابله با دشمنان استفاده میکند.
طرفداران ماریو از این بازی حتما لذت خواهند برد.
این بار بازی سوپر ماریو را به سبک سه بعدی تجریه کنید.




حجم فایل 7.39 مگابایت 
 
 
دانلود در ادامه مطلب
ادامه مطلب ...

10 تا بازی با حجم 6 مگ

 10 تا بازی با حجم 6 مگ


 
دانلود در ادامه مطلب
ادامه مطلب ...

بازیه معروفه Sonic 3 ( با حجم کم ) !!!

محبوبترین بازیه سگا که دیگه توضیح نداره !!! 

sonic


حجم : 1.260 مگابایت
برای اجرای بازی شما نیاز به تبدیل کننده سگا دارید
دانلود بازی و تبدیل کننده در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

دانلود بازی FIFA 2000 با حجم 40 مگابایت

دانلود بازی FIFA 2000 با حجم 40 مگابایت

 فوتبال 2000 که حجمش شده فقط 40 مگابایت

FIFA 2000 (40MB Only )





منبع : www.cmesle.com

ادامه مطلب ...

ویندوز XP در جیب شما! PE Builder 3.1.1

ویندوز XP در جیب شما! PE Builder 3.1.1

ویندوز XP در جیب شما! این نرم افزار کوچک به شما امکان می دهد که بدون نصب ویندوز XP بروی کامپیوتر توسط بوت شدن CD یا USB Flash ویندوز XP با تمام امکانات داشته باشید! این نرم افزار ویندوز XP را فشرده می کند و به شما امکان استفاده از ویندوز XP بدون نیاز به نصب آن را می دهد. شما می توانید با داشتن یک USB Flash و یک سی دی ویندوز XP ، ویندوزی زنده را در فلش خود داشته باشید. امکانات این ویندوز زنده عبارتست از: قابلیت اتصال به اینترنت، قابلیت نصب برنامه، دسترسی به Task Manager، دسترسی به درایوهای دیسک سخت، آنتی ویروس و...

 

۳.۴۵ مگابایت

 سایت سازنده 

www.p30persian.40s.ir

لینک منبع 

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

بازی بسیار جذاب ایرانی افسانه عموپورنگ

بازی بسیار جذاب ایرانی افسانه عموپورنگ
KimiaDownload.Com

همه شما دوستان عزیز  با اسم عموپورنگ آشنا هستید و همچنین برنامه های ایشون رو در شبکه اول سیما مشاهده کرده اید شاید بتوان گفت بهترین برنامه برای شبکه کودک و نوجوان همین برنامه عموپورنگ است. که بازدیدکنندگان بسیاری را به همراه دارد. بعلاوه با حضور امیر محمد نیز برنامه بسیار جالبتر می شود اکنون شما می تونید بازی افسانه عموپورنگ Pourang Legend رو دانلود کنید در این بازی که کاملا به صورت فارسی و ایرانی می باشد و موضوع آن نیز در رابطه با عموپورنگ است. شما در نقش عموپورنگ ظاهر می شوید و باید بازی رو شروع نمایید. داستان بازی از آنجایی شروع می شود که عموپورنگ و امیر محمد جهت تعطیلات و رفع خستگی از کارهای صدا سیما و خلاصه مجری گری به جزیره ای سفر میکنند. تا چند هفته ای رو در آنجا اقامت کنند اما بر اثر یک اتفاق مشکوک امیر محمد دزدیده می شود و... حال وظیفه شما این هست که با توجه به نقشه مراحل را یکی پس از دیگری سپری کنید و آیتم های موجود در مراحل را گرفته و موجودات را نابود کرده تا به کلید اصلی دست پیدا کنید و توسط آن الماس را از دل سنگ خارج کنید و با غول ... بازی از لحاظ گرافیکی در حد قابل قبولی می باشد همچنین اصوات و آهنگ های به کار رفته در بازی و در نهایت گیم پلی بازی و کنترل آن نیز بسیار خوب و دقیق می باشد.

ویژگیهای بازی افسانه عموپورنگ:
- بازی کاملا به صورت فارسی می باشد
- دارای محیطی زیبا و کاربر پسند
- مناسب برای تمامی سنین
- دارای فایل راهنما جداگانه در پوشه بازی
- دارای سیستم ذخیره و بارگزاری اتوماتیک (Auto Save)
- دارای حجم کم با قابلیت نصب آسان
- و ...

Size 3.5 MB

  منبع: www.kimiadownload.com 

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

نرم افزار موبایل Google Maps نقشه گوگل برای سونی اریکسون UIQ3

این نرم افزار که مخصوص گوشی های سونی اریکسون UIQ3 چون P1 و P990 و W950 است Google Map گوگل مپ نام دارد که بوسیله آن میتوانید همانند گوگل ارث نقشه هر نقطه از دنیا را مشاهده کنید.در تصویر زیر نیز مشاهده میکنید که مرکز تهران در Google map UIQ3 به تصویر در آمده.

 قابل اجرا در گوشی های سونی اریکسون P1 و P990 و W950 و W960 و M600.

نرم افزار موبایل  Google Maps نقشه گوگل برای سونی اریکسون UIQ3

 


ادامه مطلب ...

ایجاد محدودیت روی فایل ها در کامپیوتر با Folder Guard 8.1 + Crac

 Folder Guard یک نرم افزار امنیتی قدرتمند است که به وسیله آن میتوانید فایل هایتان را از دسترسی افراد غیر مجاز به پوشه ها ، فایل ها و سایر منابع ویندوز جلوگیری کنید! به عنوان مثال میتوانید دسترسی کاربران عادی را به کنترل پنل یا عناوین خاصی از منوی استارت غیر ممکن کنید.این نرم افزار اطلاعات و فایل های خصوصی شما را توسط پاسوردی که تعیین خواهید کرد محافظت کرده و دسترسی به آنها را غیر ممکن میکند!همچنین این امکان را دارید که پوشه مورد نظر را برای دیگران مخفی کنید تا شخصی به هیچ وجه متوجه وجود آن نشود!!! کار اصلی این نرم افزار این است که فرضا برای یک پوشه مجازی دسترسی را غیر ممکن میکند و شما میتوانید کاربرانی را تعریف کنید که حق دسترسی یا عدم دسترسی به آن پوشه را داشته باشند یا خیر. همچنین میتوانید برای کل سیستم و پوشه ها از یه رمز عبور استفاده کنید یا اینکه بصورت جداگانه برای هر کدام از فایل ها و پوشه ها پاسورد متفاوتی قرار دهید! از قابلیت های خوب این نرم افزار این است که وقتی پوشه ای را مخفی می کنید ، دسترسی به آن پوشه از طریق : Windows Explorer, Office, MS-DOS programs و ... نیر غیر ممکن خواهد شد.

ایجاد محدودیت روی فایل ها در کامپیوتر با Folder Guard 8.1 + Crack


امکانات نرم افزار Folder Guard 8.1:

- امکان پسورد گذاری روی فایلها و فولدرها
- امکان فقط خواندنی (Read-Only) کردن فایل ها و فولدرها
- امکان پنهان کردن فایل ها و فولدرها و اطلاعات شما به صورت پیشرفته
- امکان غیر قابل دسترس کردن فایل ها و فولدرها (No Access)
- امکان محدود کردن درایوهای CD و DVD و USB
- خالی کردن ظاهری محتوای یک فولدر
- پنهان کردن درایوها به صورت های مختلف
- امکان ایجاد محدودیت برای کاربری خاص
- امکان اعمال محدودیتهایی در قسمت های مختلف ویندوز مانند:
*       عدم دسترسی به منوی Run
*       عدم دسترسی به Search
*       عدم دسترسی به گزینه Log Off
*       غیر فعال کردن راست کلیک روی دسکتاپ و Taskbar و ...
*       ایجاد محدودیت در قسمتهای مختلف Internet Options
*       محدود کردن دسترسی به رجیستری و کنترل پنل و Task Manager و CMD

  • حجم: 3.45 مگابایت
  • منبع:www.mihandownload.com  
  • دانلود در ادامه مطلب
ادامه مطلب ...

بازی فوق العاده r.u.s.h

یک بازی ماشینی با گرافیک فوق العاده .  

 

 


دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

Persian Anti Virus

Persian Anti Virus 

یک برنامه آنتی ویروس کاملا فارسی که برای ازبین بردن تعداد محدودی ویروس کاربرد دارد 

260      KB 

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

رالی فضایی

رالی فضایی 

Downloading Star Racing

Your download will begin in a moment. If it doesn't, click the Red Button "Download Now!" one more time.
File Size: 17 Mb 

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...