کهکشان دانلود-بازی-برنامه-کلیپ مبایل-عکس

ما آماده تبادل لینک با شما هستیم .داشتن حداقل ۸۰ بازدید روزانه الزامی است. لینک ما (بازی-برنامه-کلیپ مبایل-عکس)

کهکشان دانلود-بازی-برنامه-کلیپ مبایل-عکس

ما آماده تبادل لینک با شما هستیم .داشتن حداقل ۸۰ بازدید روزانه الزامی است. لینک ما (بازی-برنامه-کلیپ مبایل-عکس)

دانلود مترجم متن-دیکشنری آراد-Arad Dictionary

دانلود مترجم متن-دیکشنری آراد-Arad Dictionary


امروز می خوام بهتون یه چیز پیشنهاد کنم.مطمئنم که همه ی شما در کنار یاد گیری زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک دارین زبان انگلیسی را کمی و بیش آموزش می بینید. خوب من هم مثل همه شما دارم به آموزش انگلیسی می پردازم.امروز یه برنامه برای پیدا کردن معنی لغات و تلفظ آن ها به شما پیشنهاد می کنم که خیلی خوبه.من خودم از این برنامه در یادگیری لغات انگلیسی استفاده می کنم منظورم اینه که با وجود اینکه دیکشنری بابیلون روی سیستم کامپیوترم نصب شده از این نرم افزار برای یافتن معنی  لغت ها استفاده می کنم. به 2 دلیل :

این نرم افزار کاملا فارسی هست و کاربر آن این چنین است:


1- برای یافتن معنی لغات در تعداد بالا لازم نیست مانند بابیلون روی لغت Middle Click کلیک یا ... کنید و وقت زیادی را از دست بدهید. فقط و فقط کافیست تا لغات مورد نظر در فایل مورد نظر را به برنامه داده تا برنامه در کمتر از چند دقیقه ( بستگی به تعداد کلمه دارد) برای شما ترجمه کنید و در یک خروجی در یک فایل txt  یا Html به شما تحویل دهد.

2-) این برنامه کاملا فارسی هست و استفاده از آن خیلی آسان و علاوه بر ترجمه کلمات به صورت گروهی و فایلی به صورت ( واژه به واژه – تک تک) برای شما با تلفظ ترجمه می کند و  همچنین نتایج ترجمه ی لغات به صورت کاملا زیبا با خروجی که شما برای برنامه معذفی می کنید فایل مورد نطر را در همان مکان نشان می دهدو لازم به ذکر است که این برنامه به مترجم مت هم معروف هست.

3-) خلاصه علاوه بر کار بابیلون کار مترجم متن هم انجام می دهد. حجم این برنامه کمتر از 4MB هست.

 

این برنامه به نام  Arad Dictionary معروف هست و شما می توانید این برنامه را از اینجا دانلود کنید.

  

 

 

حجم ۴ مگابایت
 دانلود در ادامه مطلب

 

دانلود مترجم متن-دیکشنری آراد-Arad Dictionary


امروز می خوام بهتون یه چیز پیشنهاد کنم.مطمئنم که همه ی شما در کنار یاد گیری زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک دارین زبان انگلیسی را کمی و بیش آموزش می بینید. خوب من هم مثل همه شما دارم به آموزش انگلیسی می پردازم.امروز یه برنامه برای پیدا کردن معنی لغات و تلفظ آن ها به شما پیشنهاد می کنم که خیلی خوبه.من خودم از این برنامه در یادگیری لغات انگلیسی استفاده می کنم منظورم اینه که با وجود اینکه دیکشنری بابیلون روی سیستم کامپیوترم نصب شده از این نرم افزار برای یافتن معنی  لغت ها استفاده می کنم. به 2 دلیل :

این نرم افزار کاملا فارسی هست و کاربر آن این چنین است:


1- برای یافتن معنی لغات در تعداد بالا لازم نیست مانند بابیلون روی لغت Middle Click کلیک یا ... کنید و وقت زیادی را از دست بدهید. فقط و فقط کافیست تا لغات مورد نظر در فایل مورد نظر را به برنامه داده تا برنامه در کمتر از چند دقیقه ( بستگی به تعداد کلمه دارد) برای شما ترجمه کنید و در یک خروجی در یک فایل txt  یا Html به شما تحویل دهد.

2-) این برنامه کاملا فارسی هست و استفاده از آن خیلی آسان و علاوه بر ترجمه کلمات به صورت گروهی و فایلی به صورت ( واژه به واژه – تک تک) برای شما با تلفظ ترجمه می کند و  همچنین نتایج ترجمه ی لغات به صورت کاملا زیبا با خروجی که شما برای برنامه معذفی می کنید فایل مورد نطر را در همان مکان نشان می دهدو لازم به ذکر است که این برنامه به مترجم مت هم معروف هست.

3-) خلاصه علاوه بر کار بابیلون کار مترجم متن هم انجام می دهد. حجم این برنامه کمتر از 4MB هست.

 

این برنامه به نام  Arad Dictionary معروف هست و شما می توانید این برنامه را از اینجا دانلود کنید.

  

دانلود  Arad Dictionary

 

حجم ۴ مگابایت
 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد